دکترسیدمحمدمهدی احمدی:

هدف ما کمک به باشگاه پرسپولیس و کم شدن حاشیه های این تیم است

کدخبر : 596783

مدیر کنسرسیوم بانک‌های خریدار پرسپولیس با بیان اینکه می‌خواهیم تیمی در حد آسیا تجهیز کنیم،گفت: یکی از اهداف مهم ما، کمک به باشگاه پرسپولیس و کم شدن حاشیه های این تیم است

دکترسیدمحمدمهدی احمدی مدیرعامل بانک شهر و مدیر کنسرسیوم بانک‌های خریدار پرسپولیس با حضور در برنامه زنده "مجله فوتبال" شبکه خبر با اشاره به واگذاری این باشگاه به بخش خصوصی، افزود:ما اصلا برای این آمدیم که نظام بانکی به باشگاه پرسپولیس کمک کند و حاشیه‌های خارج از میدان بازی، از تیم دور شود.

دکتر احمدی تصریح کرد: حواشی به خاطر هزینه‌ها،حقوق بازیکنان و کادر فنی و عدم شفافیت در نظام بودجه ریزی و مالی باشگاه بود که ما آمدیم آنها را از باشگاه دور کنیم.

وی ادامه داد: در همین راستا و در قدم اول ما ۱۰درصد از حقوق بازیکنان را که معوقه بود پرداخت کردیم تا در پایان فصل روحیه مضاعفی داشته باشند و ا‌نشاالله بتوانند در جام باشگاه‌های ایران کسب موفقیت کنند چون خودشان باعث این می‌شوند برخی از اقساط تخفیف داشته باشد و این تخفیف به بازیکنان تخصیص پیدا می‌کند.

مدیر کنسرسیوم بانک‌های خریدار پرسپولیس با تاکید بر اینکه در بحث کادرفنی هم تغییری در ۵ هفته باقی‌مانده نخواهیم داشت و آقای درویش همراه با دیگر اعضا ادامه خواهند داد، گفت: ما یک عضو مالی که کرسی آن در باشگاه خالی است را اضافه می‌کنیم تا ریسک‌های مالی و فوتبالی را برطرف کنیم و امنیت داشته باشیم.

دکتر احمدی خاطرنشان ساخت: هدف این است سال بعد پرسپولیس را به عنوان مدعی قهرمان آسیا تجهیز کنیم تا انشاالله مقامی در شأن و درخور نام نماینده ایران کسب شود.


 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: