صدرتامین/

هاشمی سرپرست تاصیکو شد

هاشمی سرپرست تاصیکو شد
کدخبر : 552409

مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل پیشین و سرپرست جدید شرکت سرمایه‌گذاری صدرتامین از هلدینگ‌های تابعه شستا در روز یکشنبه ۱۷ بهمن‌ماه با حضور مصطفی زه‌تابیان قائم مقام مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شستا برگزار شد.

به گزارش شماو اقتصاد به نقل از #شستا_رسانه: در این مراسم که با حضور مصطفی زه‌تابیان قائم مقام مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شستا، معاونین شستا و اعضای هیئت مدیره صدر تامین برگزار شد مصطفی زه‌تابیان، بومی سازی را از اولویت‌های کار در تاصیکو و شرکت‌های تابعه دانست و افزود: با ایجاد هسته دانشی، جذب نخبگان و فعالیت های این چنینی با نگاه ملی در شرکت‌های تابعه و ایجاد پروژه‌های جدید در حوزه های معدنی و فلزی می‌توانیم پیشران اقتصاد کشور باشیم.

قائم مقام مدیرعامل شستا استفاده از ظرفیت معادن را یکی از کلیدهای اصلی برای دست‌یابی به آینده امید بخش خواند و اظهار داشت:نقش معدن و صنایع معدنی در اقتصاد کشور می‌تواند در تامین اهداف توسعه پایدار ایران نیز کمک نماید. 

زه‌تابیان افزود: با برنامه‌ریزی دقیق و مدون می‌توان در راستای قطع وابستگی به درآمدهای نفتی و شکل‌گیری اقتصادی متکی بر توان داخلی و مقاومت در برابر هر گونه آسیب درونی یا بیرونی، باید به اقتصاد مقاومتی با بخش معدن و سایر منابع راهبردی و مادر کشور همچون صنعت فولاد و مس وتوجه ویژه داشته باشیم.

شایسته ذکر است در پایان این مراسم حسین هاشمی به عنوان سرپرست جدید هلدینگ صدر تامین معرفی و از زحمات غلامرضا سلیمانی مدیرعامل سابق تاصیکو تقدیر شد. 

هاشمی که دانش‌آموخته دکتری مهندسی صنایع و  سیستم از دانشگاه تربیت مدرس است و سوابقی چون عضو هیئت مدیره تاصیکو، معاونت صنایع و انرژی ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت، عضویت اتاق بازرگانی صنایع و معادن و کشاورزی تهران را در کارنامه فعالیت‌های خود دارد.   

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: