طی ۳ ماه توسط ذوب‌آهن اصفهان به دست آمد:

ثبت رکورد بارگیری ۱۱۱ هزار تنی سنگ‌آهن با ۱۶۷۲ واگن از ققنوس سنگان

ثبت رکورد بارگیری ۱۱۱ هزار تنی سنگ‌آهن با ۱۶۷۲ واگن از ققنوس سنگان
کدخبر : 595332

معاون بازرگانی شرکت ذوب آهن اصفهان از ثبت رکورد ۱۱۱هزار تنی طی سه ماهه پایانی سال ۱۴۰۲ توسط بخش حمل و نقل ریلی با ۱۶۷۲ واگن در بارگیری سنگ‌‌آهن از مبداء سنگان به این شرکت خبر داد.

به گزارش شماواقتصاد: دکتر علی نصیری با اعلام خبر فوق این دستاورد را نتیجه استقرار نماینده ویژه حمل در منطقه و  زحمات و تلاش شبانه‌روزی بخش حمل و نقل شرکت و همکاران مستقر در منطقه برای حمل‌و نقل جاده‌ای و ریلی دانست و اظهار داشت: تحویل سکو بارگیری سنگ‌آهن در تاریخ چهارم تیرماه سال گذشته انجام شد و شروع بارریزی در سکو ۲۸ تیرماه و بارگیری ریلی نیز در تاریخ ششم مهرماه سال قبل به انجام رسید.

دکترنصیری

معاونت بازرگانی ذوب‌آهن اصفهان اضافه کرد: زحمات بسیار درخشانی را کارکنان بخش حمل ونقل ریلی با پیگیری نماینده این شرکت به انجام رسانیدند و ثبت رکورد ۱۱۱هزار تنی طی سه ماهه پایانی سال ۱۴۰۲ توسط بخش حمل و نقل ریلی با ۱۶۷۲ واگن سنگ‌‌آهن از مبداء سنگان به این شرکت تحقق یافت.

اسماعیل ابراهیمی نماینده شرکت ذوب آهن اصفهان در منطقه نیز در ادامه با ارائه گزارش بارگیری سنگ‌آهن ققنوس طی سه ماهه پایانی سال ۱۴۰۲، بیان کرد: ۲۳۱ واگن در دی ماه ۱۶ هزار و ۱۰۹ تن را از مبداء سنگ آهن ققنوس به مقصد مذکور حمل کردند و این میزان در بهمن‌ماه به ۶۹۶ واگن رسید که سبب شد تا تناژ حمل بار به ۴۷ هزار و دویست و نود تن افزایش پیدا کند.
اسماعیل_ابراهیمی

نماینده شرکت ذوب‌آهن اصفهان در حمل‌ونقل ریلی و جاده‌ای با اشاره به پیشرفت‌های حاصله در این بخش در اسفندماه گذشته، تصریح کرد: در ماه پایانی سال گذشته با تلاش واحدهای همکار و نیروهای این بخش، طبق برنامه‌ریزی دقیق موفق شدیم تا ۴۷ هزار و ۳۸۹ تن را در ۷۰۹ واگن بارگیری کنیم.

وی تاکید کرد: با تلاش‌های انجام‌گرفته توانستیم یک رکورد منحصر را طی سه‌ماهه پایانی سال ۱۴۰۲ در این زمینه به ثبت برسانیم. در مجموع سه ماهه با همکاری تمامی معاونت بازرگانی و زحمات همکاران در بخش حمل و نقل ریلی موفق شدیم بارگیری سنگ‌آهن به میزان ۱۱۱ هزار تن را با یک هزار و ۶۳۶ واگن از مبداء سنگان به مقصد زرین‌شهر- ذوب‌آهن  به انجام برسانیم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: