در نخستین روز بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، تهران با حضور مدیرعامل تاپیکو چه گذشت؟

در نخستین روز بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، تهران با حضور مدیرعامل تاپیکو چه گذشت؟
کدخبر : 597250

غرفه شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) در بیست‌و‌هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران روز شلوغی را پشت سر گذاشت.

به گزارش شماواقتصاد: بیست‌و‌هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران روز چهارشنبه، ۱۹اردیبهشت‌ماه جاری با حضور مقامات ارشد اجرایی از جمله جواد اوجی، وزیر نفت و محسن خجسته‌مهر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران،  و دیگر مدیران ارشد صنعت نفت در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به‌کار کرد.

در این نمایشگاه، شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) و شرکت‌های تابعه آن حضور فعالی دارند.

در غرفه شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین در سالن ۳۸B این نمایشگاه مقامات ارشد تاپیکو و شرکت‌های تابعه پاسخگوی پرسش های مختلف بازدیدکنندگان و خبرنگاران بودند.

همچنین برنامه امضای تفاهم‌نامه و رونمایی از آخرین دستاوردها در غرفه تاپیکو پیش‌بینی شده است.

 

رفع بزرگترین مانع بورسی شدن نفت ستاره خلیج‌فارس

در ادامه بابک افقهی، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین (تاپیکو) از نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران در محل دائمی نمایشگاه‌‌های بین‌المللی تهران بازدید کرد.

وی در جریان این بازدید به گفت‌وگو با خبرنگاران نشست و از آخرین دستاوردهای این هلدینگ سخن گفت.

مدیرعامل تاپیکو اعلام کرد: با ورود مدبرانه معاون ارزی بانک مرکزی، بزرگترین مانع بورسی شدن شرکت نفت ستاره خلیج فارس در آستانه حل و فصل قرار گرفت.

 

بازدید از غرفه قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا

در ادامه بابک افقهی، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو)، از غرفه قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا در بیست‌و‌هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران بازدید کرد.

وی در جریان این بازدید با سردار عبدالرضا عابد، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا دیدار و گفت‌وگو کرد.

در جریان این  گفت‌وگوی صمیمانه و دوستانه طرفین بر تحکیم و  گسترش همکاری‌های مشترک، به‌خصوص در میادین نفتی شادگان و یادآوران، تاکید کردند.

 

بازدید از غرفه نفت ایرانول

در ادامه بابک افقهی، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین(تاپیکو) در حاشیه حضور در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران از غرفه شرکت نفت ایرانول بازدید کرد.

در جریان این بازدید عیسی اسحاقی مدیرعامل شرکت نفت ایرانول گزارشی از روند تولید و فروش این شرکت در سال جاری ارائه کرد.

 

بازدیداز غرفه نفت پاسارگاد

در ادامه بابک افقهی، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین(تاپیکو) در حاشیه حضور در  نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران از غرفه شرکت نفت پاسارگاد بازدید کرد.

در جریان این بازدید اکبر دادخواه، مدیرعامل شرکت نفت پاسارگاد گزارشی از روند تولید و فروش این شرکت در سال جاری ارائه کرد.

گفتنی است، بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران،  که از صبح امروز، چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت‌ماه آغاز شده، تا روز شنبه ۲۲ اردیبهشت‌ماه ادامه خواهد داشت.

 

 

 

پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین (تاپ‌نیوز)

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: