• پایگاه خبری شما و اقتصاد
  • انرژی
  • آمادگی بانک شهر برای تامین مالی و سرمایه گذاری در پروژه های پتروشیمیایی تاپیکو /تعامل نزدیک شرکتهای تاپیکو و بانک شهر در آینده نزدیک

حضور مدیرعامل بانک شهر در تاپیکو/

آمادگی بانک شهر برای تامین مالی و سرمایه گذاری در پروژه های پتروشیمیایی تاپیکو /تعامل نزدیک شرکتهای تاپیکو و بانک شهر در آینده نزدیک

آمادگی بانک شهر برای تامین مالی و سرمایه گذاری در پروژه های پتروشیمیایی تاپیکو /تعامل نزدیک شرکتهای تاپیکو و بانک شهر در آینده نزدیک
کدخبر : 596747

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین و مدیرعامل بانک شهر در نشستی صمیمانه مشترک بر گسترش همکاری‌های مشترک بین دو مجموعه تاکید کردند.

به گزارش شماواقتصاد: بابک افقهی، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین و سیدمحمد مهدی احمدی، مدیرعامل بانک شهر در محل هلدینگ تاپیکو با یکدیگر دیدار و درباره زمینه های مختلف همکاری مشترک گفت وگو کردند.

در این جلسه صمیمانه،طرفین ضمن بیان ظرفیتها و زمینه های کاری  توافق نمودند، فهرست همکاری‌های مشترک توسط معاونان تاپیکو و بانک شهر تهیه و در آینده ای نزدیک توسط مدیران عامل ۲ مجموعه امضا شود.

افقهی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) در این دیدار، بانک شهر را از جمله بانک‌های بسیار فعال در حوزه نفت و گاز عنوان کرد و گفت: این بانک سرمایه گذاری محوری خود را به درستی در مهمترین حوزه مزیت دار کشور،یعنی نفت و گاز و پتروشیمی در دستور کار قرار داده است. برهمین اساس، تاپیکو از این سیاست کلان مدیران ارشد بانک شهر  در راستای توسعه پروژه های نفتی و پتروشیمی استقبال می کند.

افقهی تصریح کرد: تامین مالی و سرمایه گذاری در بازارهای صادراتی جدید،حوزه بالادستی نفت و گاز و پروژه های دارای بازدهی مناسب از جمله محورهایی هستند که بانک شهر در همکاری مشترک با تاپیکو میتواند در دستور کار خود قرار دهد.

در این دیدار دکتر سید محمد مهدی احمدی ،مدیرعامل بانک شهر با بیان اقدامات و فعالیتهای گسترده بانک شهر در حوزه سرمایه گذاری و تامین مالی نفت،گاز و پتروشیمی در کشور به تشریح روشهای نوین مشارکت بانک شهر به ویژه در حوزه تجارت محصولات پتروشیمی پرداخت و با ابراز خرسندی از گستردگی زمینه های همکاری با هلدینگ تاپیکو ابراز امیدواری کرد با حضور دکتر افقهی در راس این هلدینگ بزرگ ، از این پس شاهد تعامل بیشترو نزدیکتر بین شرکت‌های تابعه تاپیکو و بانک شهر باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: