طناز طباطبایی | حواشی طناز طباطبایی | اینستاگرام طناز طباطبایی | اخبار هنرمندان

ببینید | بازیگر معروفی که از سلفی بدش می آید | اجبار طناز طباطبایی به گرفتن اولین سلفی

ببینید | بازیگر معروفی که از سلفی بدش می آید | اجبار طناز طباطبایی به گرفتن اولین سلفی
کدخبر : 559526

بالاخره طناز طباطبایی از خودش سلفی گرفت. لایو طناز طباطبایی و احسان کرمی حاشیه ساز شده است.

به گزارش شماواقتصاد؛ طناز طباطبایی با احسان کرمی لایو مشترک گرفت. طناز طباطبایی از سلفی بدش می آید. احسان کرمی طناز طباطبایی را مجبور به گرفتن سلفی کرد. طناز طباطبایی در ایسنتاگرام فعالیت دارد.

بخشی از لایو مشترک طناز طباطبایی با احسان کرمی را ببینید.

ورود طناز طباطبایی به عرصه هنر

طناز طباطبایی در 18 سالگی(سال 1380) با شرکت در کلاس های آزاد بازیگری هیوا برای بازی در سریال جوانی به کارگردانی سعید سلطانی انتخاب شد و اولین تجربه بازیگری حرفه ایش را بدست آورد.

طناز طباطبایی در 21 سالگی (سال 1383) در فیلم دیشب باباتو دیدم آیدا به کارگردانی رسول صدر عاملی به سینما راه یافت. او با سریال میوه ممنوعه در سال 85 با نقش غزاله که جز نقش های اصلی فیلم بود مطرح شد و توانایی هایش را به چالش کشید. 

طناز طباطبایی در سال 1388 اولین تندیس نقش مکمل زن از جشن منتقدان سینما را برای فیلم صداها دریافت کرد. در فیلم مرهم به بهترین نحو توانایی های خودش را نشان داد و با سریال پرانتز باز ، نامزد جایزه بهترین بازیگر کمدی تلویزیون شد.

طناز طباطبایی با بازی درخشانش در فیلم هیس دخترها فریاد نمیزنند در سال 1393 برنده لوح تقدیر و جوایزی از جشنواره های بین المللی به عنوان بهترین بازیگر نقش اول زن شد. 

طناز طباطبایی در یاغی

سریال «یاغی» به کارگردانی محمد کارت و تهیه‌کنندگی سید مازیار هاشمی،یکی از سریال های جدید در نمایش خانگی است که در سال 1401 منتشر شد.

طناز طباطبایی

این سریال درباره زندگی پسری به نام جاوید با بازی علی شادمان است که از محله های پائین شهر تهران بوده و با وجود مشکلات بسیار خود را به صاحب باشگاه کشتی به نام بهمن خان معرفی می کند و مسیر زندگی خود را تغییر می دهد اما گذشته سخت او را رها نکرده و موانع بسیاری را برای او ایجاد می کند.

طناز طباطبایی در این سریال نقش طلا مطلا همسر بهمن خان با بازی پارسا پیروزفر را ایفا می کند و امیر جعفری، عباس جمشیدی فر، آبان عسکری، فرهاد اصلانی، نیکی کریمی، جواد خواجوی، الیکا ناصری، مهدی حسینی نیا و ناهید مسلمی دیگر بازیگران این سریال می باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: