طناز طباطبایی | حواشی طناز طباطبایی | اینستاگرام طناز طباطبایی | اخبار هنرمندان

ببینید | سوتی عجیب طناز طباطبایی در لایو اینستاگرام با مجری معروف | وقتی طناز طباطبایی با سلفی بیگانه است

ببینید | سوتی عجیب طناز طباطبایی در لایو اینستاگرام با مجری معروف | وقتی طناز طباطبایی با سلفی بیگانه است
کدخبر : 559509

وقتی طناز طباطبایی در لایو مشترک با احسان کرمی مجری معروف سوتی می دهد. واکنش احسان کرمی جالب بود.

به گزارش شماواقتصاد؛ طناز طباطبایی در لایو اینستاگرام سوتی می دهد. گاف عجیب طناز طباطبایی با واکنش جالب احسان کرمی همراه شد. نام طناز طباطبایی این روزها با فیلم یاغی بیشتر بر سر زبانها افتاده است. طناز طباطبایی از جمله بازیگران حرفه ای در سینمای ایران است.

لایو مشترک طناز طباطبایی با احسان کرمی و سوتی طناز طباطبایی را ببینید.

فیلم غوغای طناز طباطبایی در کاخ سعد آباد ! | طناط طبایی شیک بودن را به رخ کشید !

طناز طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیونبا استایل تحسین برانگیز خود کولاک کرد.

طناز طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیون است که اخیرا در سریال نمایش خانگی "یاغی" خوش درخشیده است. استایل اصیل و تحسین برانگیز طناز طباطبایی در کنسرت نمایش "سی صد" از نکلت قابل توجه این نمایش است.

کنسرت نمایش«سی‌صد» کاری از سهراب پورناظری به کارگردانی امیر جدیدی، موسیقی تهمورس پورناظری و با تهیه کنندگی حسین توتونچیان از شب گذشته، یکم تیر ۱۴۰۱ در کاخ سعدآباد روی صحنه رفت.

در این کنسرت نمایش که به خوانندگی رضا بهرام روی صحنه می‌رود جواد عزتی، ماهور الوند،‌ مهران غفوریان، بهرام رادان، دلنیا آرام، منوچهر علیپور، عرفان ناصری، نیما سکوت و امیر جدیدی حضور دارند. همچنین استاد علی نصیریان ( در نقش چنگیز خان مغول) در کنار رضا کیانیان به صورت بازیگران تصویر (مپینگ) حضور دارند.

«سی‌صد» بر اساس نوشته‌ای از ری بردبری طراحی و تدوین شده است و به موضوع کتاب سوزی و نسل کشی مغول‌ها در نیشابور می‌پردازد.


بشنوید آرزوی زیبای طناز طباطبایی را در برنامه تلویزیونی

طناز طباطبایی بازیگر طلا خانوم در سریال یاغی، در برنامه کافه آپارات از آرزوی خود گفت. با حضور طناز طباطبایی در برنامه کافه آپارات فریدون جیرانی، طناز طباطبایی بزرگترین آرزوی خود را لذت بردن از زندگی در زمان حال عنوان کرد. در ادامه بخشی از ویدئو و آرزوی زیبای طناز طباطبایی را در برنامه تلویزیونی را با شما به اشتراک گذاشته ایم.

آرزوی طناز طباطبایی

در حاشیه گفتگوی فریدون جیرانی با طناز طباطبایی در کافه آپارات، طناز طباطبایی آرزو کردن را کار اشتباهی دانست و گفت: (لحظه ای که من اینجا حضور دارم می تونه بزرگترین آرزو باشه و باید این لحظه رو به بهترین شکل ازش استفاده کنم.)

او در ادامه این گفتگو گفت: افراد آرزوهایی برای آینده خود دارند و درطول زندگی به دنبال برآورده شدن آرزوی خود هستند، اما من دوست دارم هر روز آرزو کنم و آرزوهایم روزانه باشد. مانند داشتن حال خوب.

طناز طباطبایی در پاسخ به سوال فریدون جیرانی که در همین لحظه اکنون و حضورت در برنامه چه آرزویی داری، پاسخ داد: از حضور در کنار شما بسیار خوشحالمو کارهای هنری شما بود که من رو به بازیگری علاقه مند کرد و خداروز شکر می کنم که امروز در این برنامه در کنار شما هستم.

در ادامه قسمتی از آرزوی زیبای طناز طباطبایی حین گفتگو با فریدون جیرانی را مشاهده می کنید:


رونمایی از طناز طباطباییِ در یاغی

اولین تصویر از طناز طباطبایی در سریال "یاغی" به کارگردانی محمد کارت و تهیه‌کنندگی سید مازیار هاشمی، منتشر شد.

‌به گزارش روابط عمومی سریال، به مناسبت سالروز تولد این بازیگر، اولین تصویر او با نقشی متفاوت در کارنامه کاریش منتشر شد و به زودی اسامی دیگر بازیگران سرشناس "یاغی" نیز اعلام می‌شود.

"یاغی" جدیدترین محصول پلتفرم فیلیمو است که پس از اتمام مراحل فنی، به صورت اختصاصی از این پلتفرم منتشر خواهد شد.

فیلمنامه سریال یاغی را پدرام‌ پورامیری، حسین دوماری و محمد کارت به نگارش درآورده‌اند.

از دیگر عوامل اصلی این سریال‌می‌توان به مدیرفیلمبرداری: سامان لطفیان، تدوین: اسماعیل علیزاده، طراح صحنه: حجت اشتری، طراح لباس: محمد کارت، مدیرصدابرداری: سعید زند، مدیرتولید: مسعود زمانی، جانشین مدیرتولید: میلاد مولازاده، موسیقی: بامداد افشار، طراحی و ترکیب صدا: آرش قاسمی، طراح گریم: محسن دارسنج، دستیار اول کارگردان: ایمان توکلی، مدیربرنامه‌ریزی: وحید کاشی، منشی صحنه: ماریا میرنژاد، طراح جلوه‌های ویژه رایانه‌ای: امین پهلوان‌زاده، دستیار اول فیلمبردار: هومن خلیلی، طراح‌جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقابیگ، عکاس: مجید طالبی، طراح لوگو: محمد روح‌الامین، طراح تیتراژ: حامد بارئی طبری، مستند پشت صحنه: جواد رزاقی زاده، مدیر تدارکات: سید رسول حاتمی، اتالوناژ: استودیو روشنا و پشتیبانی فنی: حمید لدنی اشاره کرد.

طناز طباطبایی

چهره‌ جدید جواد عزتی و طناز طباطبایی

تازه‌ترین عکس ها از طناز طباطبایی و جواد عزتی در کنسرت نمایش سیصد منتشر شده است.

کنسرت - نمایش «سی‌صد» کاری است از سهراب پورناظری به کارگردانی امیر جدیدی، آهنگ‌سازی تهمورس پورناظری، خوانندگی رضا بهرام که با حضور تعدادی از ستارگان سینما و تلویزیون در کاخ سعد آباد اجرا می‌شود.

در این اثر بازیگرانی چون بهرام رادان، امیر جدیدی، طناز طباطبایی، جواد عزتی، مهران غفوریان، غزل شاکری، دل‌نیا آرام و… به‌عنوان بازیگر حضور دارند.

علاوه بر آن تعدادی از چهره‌های شناخته‌شده‌ی تئاتر و سینما نیز به عنوان بازیگرانِ روی پرده در این اثر که تهیه‌کنندگی آن را «محمد حسین توتون‌چیان» برعهده دارد، ایفای نقش می‌کنند. «سی‌صد» بر اساس نوشته از «ری بردبری» طراحی و تدوین شده است و به موضوع کتاب‌سوزی و نسل‌کشی مغول‌ها در نیشابور می‌پردازد.

طناز طباطبایی

ببینید | جواد عزتی و طناز طباطبایی روی صحنه کنسرت نمایش «سی صد»

جواد عزتی و طناز طباطبایی به عنوان بازیگر در کنسرت «سی صد» حضور دارند.


آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: