اخبار حوادث | اخبار حوادث مهم | اخبار حوادث روزانه | اخبار حوادث استان ها

ببینید | اخبار حوادث | اتفاقی ناگوار برای یک کودک ۴ ساله | ماجرای چاله ۵۰ متری داخل یک پارک چیست؟

ببینید | اخبار حوادث | اتفاقی ناگوار برای یک کودک 4 ساله | ماجرای چاله 50 متری داخل یک پارک چیست؟
کدخبر : 560364

فوت یک کودک 4 ساله بر اثر سقوط داخل یک چاه 50 متری در دل یک پارک عمومی خبرساز شد.

اخبار حوادث امروز از سقوط یک کودک ۴ ساله داخل یک چاه ۵۰ متری درون یک پارک عمومی خبر دارد. اخبار حوادث این حادثه ناگوار را نشر داده است. اخبار حوادث از فوت این کودک ۴ ساله خبر می دهد. اخبار حوادث برای آگاه سازی جامعه از محیط پیرامون خود منتشر می شود.
کودکی ۴ ساله در فضای سبز شهرداری منطقه ۱۵ (افسریه) بدلیل نبود درپوش بر روی چاله ای با عمق ۵۰ متری سقـوط میکند.

ویدئوی گزارش خبرنگار از محل حادثه را ببینید.

اخبار حوادث | حداقل ۱۹ نفر در دو حادثه تیراندازی کشته شدند

در ادامه ناامنی‌ها در آفریقای جنوبی، فقط در دو حادثه تیراندازی ۱۹ نفر کشته و تعدادی دیگری نیز زخمی شدند.

به نقل از رویترز، پلیس آفریقای جنوبی روز یکشنبه اعلام کرد که مردان مسلح در دو تیراندازی به فاصله چند ساعت از یکدیگر در دو باشگاه جوانان در آفریقای جنوبی حداقل ۱۹ نفر را به قتل رساندند.

به گفته پلیس، مهاجمان مسلح به تفنگ و تپانچه در ساعات اولیه روز یکشنبه در باشگاه «اورلاندو ایست» در شهر سووتو تیراندازی کردند که بر اثر آن ۱۵ نفر کشته و ۹ نفر زخمی شدند.

در همین ارتباط نیز «الیاس ماولا»، کمیسر پلیس محل حادثه، گفته است: «از نحوه پرتاب گلوله‌ها در اطراف می‌توانید ببینید که افراد مسلح به طور تصادفی شلیک می‌کردند.»

اخبار حوادث

پلیس همچنین یک تیراندازی دیگر را نیز ساعاتی قبل از تیراندازی روز یکشنبه، در اواخر روز شنبه و حوالی ساعت ۲۰:۳۰ به وقت محلی تأیید کرده بود که بر اثر آن تیراندازی نیز حداقل چهار نفر کشته و هشت نفر زخمی شدند.

افسران پلیس گفته اند که باور ندارند دو حادثه تیراندازی با هم مرتبط باشند و قاتلان در هر دو حادثه متواری هستند. همچنین گفته شده که مشخص نیست چه تعداد مهاجم در هر دو تیراندازی دست داشته اند.

چند شب پیش از این دو حادثه تیراندازی نیز کمیسر پلیس در پنجشنبه شب اعلام کرده بود که در جریان سرقت مشکوک در یک رستوران در کاتلهونگ در خارج از شهر ژوهانسبورگ، تیراندازی دیگری رخ داد که در آن حادثه نیز دو نفر کشته و دو نفر دیگر زخمی شدند.

آفریقای جنوبی با جمعیت حدود ۶۰ میلیون نفر، یکی از خشن‌ترین کشورهای جهان است که در آن سالانه ۲۰ هزار نفر به قتل می رسند و این آمار یکی از بالاترین نرخ‌های قتل در جهان است.

به گفته یک گروه حامی اسلحه در آفریقای جنوبی، حدود ۳ میلیون اسلحه در این کشور ثبت شده است، اگرچه تصور می‌شود تعداد بیشتری اسلحه در بازار سیاه در گردش باشد.

اخبار حوادث

امدادرسانی به ۲۴۴ آسیب‌دیده از حوادث طی هفته گذشته

معاون امدادونجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان از امدادرسانی به ۲۴۴ آسیب‌دیده ناشی از ۸۹ حادثه به وسیله ۱۰۶ تیم عملیاتی این جمعیت طی هفته گذشته، خبر داد.

داریوش کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درخصوص وضعیت امدادرسانی جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان از تاریخ یازدهم تا هجدهم تیرماه، اظهار کرد: طی هفته گذشته، به ۸۹ حادثه با ۲۴۴ آسیب‌دیده امدادرسانی شد.

اخبار حوادث

وی با اشاره به حوادث تحت پوشش این جمعیت در مدت مذکور، افزود: در این بازه زمانی ۴۹ حادثه جاده‌ای، ۳۰ خدمت حضوری، پنج حادثه شهری، ۱۲ حادثه صنعتی و کارگاهی، دو حادثه کوهستان و یک حادثه دریایی_ساحلی، توسط نیروهای امدادی جمعیت هلال‌احمر استان پوشش داده شده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان با اشاره به تعداد نجات‌یافتگان مدت مذکور، ادامه داد: در امدادرسانی به حوادث رخ داده، ۸۱ نفر نجات داده شدند که از این تعداد ۵۵ نفر به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی منتقل شدند و ۲۶ نفر خدمات درمانی سرپایی دریافت کردند.

انجام ۵ عملیات رهاسازی توسط نیروهای جمعیت هلال‌احمر

وی اضافه کرد: ۲۷۸ نیروی عملیاتی نجاتگر و امدادگر در قالب ۱۰۶ تیم عملیاتی با به‌کارگیری ۷۸ دستگاه خودروی امدادی آمبولانس در عملیات‌های یاد شده فعالیت داشته‌اند و در این مدت پنج عملیات رهاسازی توسط نیروهای این جمعیت انجام شده است.

اخبار حوادث

کریمی خاطرنشان کرد: طی مدت مذکور، میانگین زمان اطلاع‌رسانی حوادث جاده‌ای از زمان وقوع هفت دقیقه و میانگین زمان حضور در صحنه عملیات حوادث جاده‌ای از زمان اطلاع‌رسانی به این جمعیت ۱۰:۴۷ و میانگین مدت زمان عملیات در حوادث جاده‌ای برابر با ۰۱:۱۹:۵۵ بوده است.

منبع: مهر/ایمنا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: