مریلا زارعی | اخبار مریلا زارعی | حواشی مریلا زارعی | فیلم های مریلا زارعی

ببینید | بازیگر مشهور جیران در سفر سینمایی به کجا رفت؟ | جیغ و داد هواداران برای مریلا زارعی سالن را منفجر کرد

ببینید | بازیگر مشهور جیران در سفر سینمایی به کجا رفت؟ | جیغ و داد هواداران برای مریلا زارعی سالن را منفجر کرد
کدخبر : 560367

حضور مریلا زارعی در مشهد برای به بهانه اکران مردمی فیلم "هناس" و استقبال پرشور مردم مشهد از این هنرمند عزیز کشورمان.

مریلا زارعی در مشهد حضور پیدا کرد. مریلا زارعی برای اکران مردمی فیلم هناس به مشهد سفر کرد. مریلا زارعی در بین هواداران خود قرار گرفت. مریلا زارعی با مردم مشهد صحبت هایی کرد.

ویدئوی حضور مریلا زارعی در مشهد و استقبال گرم مردم مشهد از مریلا زارعی را ببینید.

بیوگرافی مریلا زارعی

مریلا زارعی متولد ۲۵ فروردین ۱۳۵۳ بازیگر ایرانی است. او برای فیلم‌های سربازهای جمعه (۱۳۸۲)، شیار ۱۴۳ (۱۳۹۲) و زیر سقف دودی (۱۳۹۵) برندهٔ سه جایزه از جشنوارهٔ فیلم فجر شده‌است. او برای مجموعهٔ مانکن (۱۳۹۸) یک جایزهٔ حافظ دریافت کرد و ملک‌جهان خانم را در مجموعهٔ جیران (۱۴۰۰–اکنون) به تصویر کشید.

زندگی‌نامه مریلا زارعی

مریلا زارعی در تهران به دنیا آمد. وی فارغ‌التحصیل صنایع غذایی از دانشگاه آزاد است. زارعی برای اولین بار با فیلم سلام سینما ساخته محسن مخملباف (۱۳۷۳) در سینما حضور پیدا کرد. بازی در فیلم دو زن یکی از شانس‌های بزرگ او بود. وی تا به حال با کارگردانانی همچون تهمینه میلانی و ابراهیم حاتمی‌کیا، اصغر فرهادی و مسعود کیمیایی و احمد مرادپور همکاری داشته‌است.

از دیگر نقش‌های وی می‌توان به بازی در فیلم سربازهای جمعه ساخته مسعود کیمیایی و شیار ۱۴۳ ساخته نرگس آبیار اشاره نمود که برای بازی در این دو فیلم موفق به دریافت سیمرغ بهترین بازیگر شده‌است.

دومین فیلم پرفروش تاریخ سینما | تماشای رایگان دو فیلم برای بانوان

فیلم‌های «بدون قرار قبلی» و «هناس» همزمان با آغاز دهه ولایت و امامت برای بانوان به همراه خانواده‌هایشان به صورت رایگان اکران می‌شود، همچنین فیلم «انفرادی» با فروش ۴۴ میلیارد تومان جایگاه دومین فیلم پرفروش تاریخ سینما را از آن خود کرده است.

مریلا زارعی

فیلم‌ بدون قرار قبلی محصول سال ۱۴۰۰ بنیاد سینمایی فارابی با مشارکت موسسه تصویر شهر سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به نویسندگی فرهاد توحیدی و مهدی تراب‌بیگی، کارگردانی بهروز شعیبی و تهیه‌کنندگی محمود بابایی در چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و در این جشنواره سیمرغ زرین بهترین فیلم از نگاه ملی را از آن خود کرد و برنده بهترین صداگذاری علیرضا علویان شد.

خردادماه امسال بدون قرار قبلی به عنوان فیلم برگزیده سال ۱۴۰۱ کمیسیون ملی یونسکو در ایران انتخاب شد و تقدیرنامه عالی به بهروز شعیبی و محمود بابایی اهدا شد. همچنین ۱۴ تیرماه امسال لوح سپاس فرهنگستان هنر به این فیلم اهدا شد. چندی پیش نیز نماهنگ این فیلم با صدا و حضور محمد معتمدی رونمایی شد.

«بدون قرار قبلی» پرداختن به هویت ایرانی

مریلا زارعی

فیلم سینمایی «بدون قرار قبلی» 

بدون قرار قبلی با پرداختن به هویت ایرانی، اسلامی، ششمین فیلم بلند شعیبی است که فیلمنامه‌ آن با الهام از یکی از داستان‌های مصطفی مستور (نویسنده و مترجم)، نوشته شده ‌است و از ۱۸ خرداد امسال توسط پخش موسسه تصویر شهر در سینماهای سراسر کشور اکران عمومی خود را آغاز کرده است و تاکنون فروش این فیلم به بیش از ۲ میلیارد و ۵۲ میلیون تومان رسیده است.

داستان فیلم در مورد دختری به نام یاسمن است که پس از سال‌ها به دلیل مرگ پدرش به ایران بازگشته است. پسر او دچار اوتیسم است و این مسئله، سفر را برایش دشوار می‌کند. یاسمین شناختی از پدرش ندارد و بیش از آن میراثی که پدر برایش گذاشته‌ است باعث تعجب او می‌شود. اقامت کوتاه او در زادگاه پدر و دیدار با کسانی که پدرش را می‌شناسند او را به درک تازه‌ای از انسان و مفهوم مرگ می‌رساند.

پگاه آهنگرانی، مصطفی زمانی، الهام کردا، امین میری، محمد کیانی، عرفان ابراهیمی، رضا صابری، حامی ترابی و صابر ابر از بازیگران این فیلم هستند.

فیلم هناس به نویسندگی احسان ثقفی و مهدیه عین‌اللهی، کارگردانی حسین دارابی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفاه محصول سازمان سینمایی سوره حوزه هنری است که برای نخستین بار در چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد.

«هناس» فیلمی در ژانر بیوگرافی

مریلا زارعی

 فیلم سینمایی «هناس»

این فیلم در ژانر بیوگرافی ساخته شده است و ساختاری زنانه دارد و داستان این فیلم حول محور داریوش رضایی دانشمند هسته‌ای ایران است که توسط اسرائیل ترور شد و روایت تلاش‌های عاشقانه زنی برای خارج کردن زندگیش از تشویش و تلاطم است.

مریلا زارعی، بهروز شعیبی، وحید رهبانی، سیاوش طهمورث، سولماز غنی، امین میری، علیرضا نایینی و کوثر حیدری از بازیگران فیلم هناس هستند.

این فیلم از ۱۸ خرداد امسال توسط موسسه بهمن سبز در سینماهای سراسر کشور اکران عمومی خود را آغاز کرده است و تاکنون بیش از ۲ میلیارد و ۵۴۹ میلیون تومان فروش داشته است.

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ۱۷ تیرماه در صفحه شخصی خود در توییتر اعلام کرد: همزمان با آغاز دهه ولایت و امامت، و همچنین سالروز مقاومت غرور آفرین مردمان سرزمینم در پاسداشت هویت ایرانی اسلامی در مسجد گوهرشاد، تماشای دو فیلم بدون قرار قبلی و هناس برای تمامی بانوان کشور به همراه خانواده عزیزشان روز  ۲۱ تیرماه در کلیه سینماهای کشور رایگان خواهد بود.

«انفرادی» دومین فیلم پرفروش تاریخ سینما

مریلا زارعی

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: