حقوق بازنشستگان

خبر داغ برای بازنشستگان | زمان واریز معوقات ۵ ماهه حقوق بازنشستگان

خبر داغ برای بازنشستگان | زمان واریز معوقات ۵ ماهه حقوق بازنشستگان
کدخبر : 566477

در حالی افزایش حقوق بازنشستگان در ششمین ماه سال رقم خورده است که بنا به اظهارات مدیرعامل تامین اجتماعی، در حال برنامه‌ریزی برای تعیین سازوکار پرداخت معوقات هستند.

طبق احکام صادر شده،  حقوق بازنشستگان تامین‌اجتماعی از ۲۰ تا ۳۱ شهریور ماه (بر اساس حروف الفبا) حقوق و مزایای خود را با اعمال ۳۸ درصد افزایش به علاوه ۵۵۰ هزار تومان دریافت ‌می‌کنند. حقوق بازنشستگان  همانند حقوق سایر افراد هر ساله مقداری افزایش می یابد. حقوق بازنشستگان باید به گونه ای باشد که بازنشسته بتواند با حقوق خود امور اقتصادی خانواده اش را سامان دهد. حقوق بازنشستگان  داری شرایط خاصی است، به طور مثال سن و سابقه کاری وی بر مبلغ  حقوق بازنشستگان  تاثیر گذار است.در حالی افزایش حقوق بازنشستگان در ششمین ماه سال رقم خورده است که بنا به اظهارات مدیرعامل تامین اجتماعی، در حال برنامه‌ریزی برای تعیین سازوکار پرداخت معوقات هستند.

از بیستم شهریورماه واریز حقوق بازنشستگان با احکام جدید آغاز شده و این در شرایطی است که مستمری‌بگیران در انتظار تعیین تکلیف معوقات ۵ ماه اول سال هستند.

طبق احکام صادر شده، بازنشستگان تامین‌اجتماعی از ۲۰ تا ۳۱ شهریور ماه (بر اساس حروف الفبا) حقوق و مزایای خود را با اعمال ۳۸ درصد افزایش به علاوه ۵۵۰ هزار تومان دریافت ‌می‌کنند.

آن‌طور که در گزارش‌ها آمده است، قرار است نشستی برای تعیین زمان پرداخت معوقات بازنشستگان کارگری برگزار شود.

در همین راستا، اعضای کانون عالی بازنشستگان در این رابطه اعلام کرده‌اند که به طور قطع مطالبات بازنشستگان قبل از پایان سال پرداخت می‌شود.

این در حالی است که هنوز زمان دقیق پرداخت معوقات مشخص نشده و اعضای هیات مدیره کانون بازنشستگان عنوان کرده‌اند به‌زودی جلسه‌ای با مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی برگزار خواهد شد؛ در این جلسه قطعا به نحوه پرداخت معوقات پنج ماهه بازنشستگان پرداخته خواهد شد و در ادامه این موضوع به بازنشستگان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

پیش از این، میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی درباره زمان واریز معوقات گفته بود: در حال برنامه‌ریزی هستیم، نشست‌هایی نیز با کانون بازنشستگان داشته‌ایم تا سازوکار پرداخت معوقات مشخص شود.

وی درباره پرداخت معوقات بازنشستگان عنوان کرده، برای معوقات فروردین تا اول شهریور، یعنی پنج ماه، برنامه‌ریزی صورت گرفته و نحوه پرداخت معوقات نیز در اسرع وقت اعلام می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: