حسین همتی | حسین همتی بازیگر سریال یاغی

حسن همتی بازیگر سریال یاغی درگذشت

حسن همتی بازیگر سریال یاغی درگذشت
کدخبر : 585978

حسین همتی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون که متولد دهه ۶۰ بود، بر اثر سکته قلبی ساعاتی پیش درگذشت.

به گزارش شما و اقتصاد : حسن همتی بازیگر سریال یاغی ریز نقش و کوتاه قد سینما و تئاتر ایران متولد دهه ۷۰ در کرمانشاه است که با بازی در سریال یاغی دیده شد. از حسن همتی بازیگر سریال یاغی بعنوان کوتاه قامت ترین کارگردان ایران و جهان یاد می‌شود. 

همتی متولد دهه شصت در شهرستان اسلام آباد غرب کرمانشاه بود.

حسین همتی بازیگر سریال یاغی

او تئاتر را از سال ۱۳۹۰ با بازی در نمایش خیابانی آغاز کرد و به‌عنوان بازیگر و مدیر صحنه در تئاتر فعالیت داشت.

 

«روایت‌های زارا»، «رویای شب تابستان»، «خرسی که می‌خواست خرس بماند» و «ایستاده روی خط استوا» از جمله آثار او در عرصه بازیگری و نمایش‌های «ریما»، «شین» و «زاغ» از تجربه‌های کارگردانی‌ همتی به شمار می‌رود.

 

حسن همتی در سریال نمایش خانگی «یاغی» به کارگردانی محمد کارت نیز ایفای نقش کرده بود و این حضور باعث شناخته شدن او میان مخاطبان غیرتئاتری شده بود.

 

 درگذشت این هنرمند را به خانواده، جامعه هنری و همکارانش تسلیت می‌گوید.

 

 

بیوگرافی حسن همتی بازیگر سریال یاغی

حسن همتی، متولد دهه ۷۰ در اسلام آباد غرب کرمانشاه، بازیگر، کارگردان تئاتر و موزیسین اهل ایران است که با بازی در سریال یاغی به شهرت رسید. قبلا فروشگاه لوازم موسیقی در اسلام آباد غرب داشت و حالا به عنوان موزیسین و بازیگر فعالیت می کند، ازدواج کرده و متاهل است. او علاوه بر بازیگری، موزیسین و نوازنده کمانچه و کارگردان تئاتر نیز می باشد.

 

سوابق بازیگری

“حسن همتی” یکی از بازیگران کوتاه قامت با استایل خاص سینما و تئاتر ایران است که اینروزها در حال بازی در سریال یاغی به کارگردانی محمد کارت است. او تجربه بازیگری در فیلم ها و سریال های زیادی دارد و کارنامه پرباری نیز در کارگردانی تئاتر دارد.

 

خودش در باره نحوه ورود به بازیگری گفته: بطور اتفاقی وارد بازیگری و سینما شدم، قبل از تئاتر موسیقی کار می‌کردم. در شهرستان اسلام آباد غرب در استان کرمانشاه فروشگاه لوازم موسیقی داشتم و همیشه دوستان تئاتری برای انجام برخی کارهایشان به آنجا می‌آمدند که یک بار به من پیشنهاد دادند نقش کوتاهی برایشان بازی کنم. اصرار کردند و رفتم بازی کردم. من با بزرگانی از جمله مرحوم حسین محب‌اهری، اصغر همت، علی فروتن، حمید گلی، خانم کاظمی کار کردم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: