سهام عدالت

سهام عدالت | مراقب پیامک های جعلی سهام عدالت باشید

سهام عدالت | مراقب پیامک های جعلی سهام عدالت باشید
کدخبر : 588573

پلیس فتا در باره پیامک های جعلی سهام عدالت به مردم اطلاعیه داد.

به گزارش شما و اقتصاد : سهام عدالت گونه‌ای یارانه است، که بنابر نظر دولت نهم از طریق شرکت‌های تعاونی عدالت استانی به مشمولان آن واگذار می‌شود. سود سهام عدالت هرساله از طرف دولت به حساب افراد واریز می شود. ارزش روز سـهام عدالت باتوجه به قسمت بورسی آن که در هر روز قابل معامله بود‌ه تغییر می‌کند. در ادامه جدیدترین خبر درباره پیامک های جعلی سهام عدالت را می خوانید. 

 

همه پیامک‌ها درباره سهام عدالت کلاهبرداری است

پلیس فتا در اطلاعیه ای اعلام کرد که هر پیام دریافتی در پیام رسان های موبایلی با عنوان دریافت سود سهام عدالت با هدف کلاهبرداری و خالی کردن حساب شماست.

کلاهبرداران سایبری با ارسال پیامک‌هایی تحت عنوان واریز سود سهام عدالت با سرقت اطلاعات حساب‌های بانکی شهروندان اقدام به برداشت از حساب های بانکی افراد می‌کنند.

کاربران پس از کلیک کردن بر روی لینک‌های جعلی و با وارد نمودن اطلاعات خواسته شده و یا نصب اپلیکیشن اعلامی، افراد کلاهبردار را در رسیدن به اهداف مجرمانه همراهی کرده و بدین ترتیب مورد کلاهبرداری واقع می‌شوند.

در همین زمینه پلیس فتا که بارها به شهروندان هشدار داده است اعلام کرد که هر پیام دریافتی در پیام رسان های موبایلی با عنوان دریافت سود سهام عدالت با هدف کلاهبرداری و خالی کردن حساب شماست.

منبع : همشهری

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: