این مرد برای رفتن به زندان، دزدی می‌کند! + فیلم

این مرد برای رفتن به زندان، دزدی می‌کند! + فیلم
کدخبر : 572534

مرد تایلندی که برای دستگیر شدن توسط پلیس و رفتن به زندان دست به دزدی می زند به سوژه رسانه ها تبدیل شده است.

همه دزدها و سارقان هیچ علاقه ای به دستگیر شدن حین دزدی توسط پلیس ندارند. اما به تازگی یک مرد تایلندی که برای دستگیرشدن توسط پلیس اقدام به دزدی می کند خبرساز شده است. این مرد ۶۰ ساله در تایلند اخیراً پس از دزدی از داروخانه و اظهاراتش به پلیس به سوژه رسانه ها تبدیل شد.

او گفت هدف او از دزدی دستگیرشدن توسط پلیس و به زندان رفتن است، زیرا فقیرتر از آن است که بتواند امرار معاش کند.  این مرد در آخرین دزدی خود در یک داروخانه در استان چونبوری در جنوب بانکوک دستگیر شد. این مرد ۶۰ ساله که بعداً توسط پلیس به نام فیچیت شناخته شد، در حال سرقت سه صابون به ارزش ۱۷ THB (۰.۴۷ دلار) توسط کارکنان داروخانه به دام افتاد.

او در حالی در این داروخانه دست به دزدی زد، که این مکان هشدار‌های بسیار واضحی در مورد دزدی از مغازه داشت، از خطر جریمه تا ۳۰ برابر ارزش کالا‌های دزدیده شده گرفته تا حتی زندان برای عاملان. با این حال، در این مورد، کارکنان حاضر شدند پیرمرد را از خطر خارج کنند و حتی یکی از حاضران پیشنهاد پرداخت جریمه برای او را داد. اما این مرد اصرار داشت که کارکنان با پلیس تماس بگیرند.

 بنابراین کارکنان داروخانه چاره‌ای جز تماس گرفتن با پلیس نداشتند. این مرد در حین بازجویی گفت که ترجیح می‌دهد مدتی را پشت میله‌های زندان بگذراند، جایی که سه وعده غذایی رایگان در روز دریافت کند و با افراد دیگر معاشرت کند، به جای اینکه در خیابان، بدون شغل و در معرض خطر واقعی گرسنگی قرار بگیرد.

گفتنی است؛ این مرد ۶۰ ساله نخستین کسی نیست که با سرقت عمدی خود را به دام پلیس انداخت. چند سال پیش نیز در مورد مشابه مردی آمریکایی برای درامان ماندن از اذیت و آزار همسرش، نقشه سرقت عمدی از یک بانک را طراحی کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: