با حضور رئیس کمیته امداد انجام شد؛

واگذاری هزار واحد مسکونی به مددجویان استان سیستان و بلوچستان

واگذاری هزار واحد مسکونی به مددجویان استان سیستان و بلوچستان
کدخبر : 541148

یک هزار واحد مسکونی ویژه مددجویان استان سیستان و بلوچستان با حضور رئیس کمیته امداد و رئیس سازمان برنامه و بودجه افتتاح شد.

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، در مراسمی با حضور سید مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد و محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه، یک هزار واحد مسکونی در استان سیستان و بلوچستان افتتاح و به خانواده‌های تحت حمایت واگذار شد.

 

رئیس کمیته امداد در این مراسم با بیان اینکه سال ۹۹ یک سال پر افتخار از جهت تامین مسکن ولی‌نعمتان کمیته امداد بود، گفت: انقلاب ما انقلاب محرومان بود و رفع مشکلات خانواده‌های نیازمند، افراد عائله‌مند و ایتام از دغدغه‌های جدی رهبری است که باید به این افراد اهمیت داد.

 

وی افزود: در دو سال گذشته در مقوله مسکن محرومان گام‌های اساسی برداشته شد و در طول سال‌های ۹۸ و ۹۹ بیش از ۲۲ هزار واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی ساخته شد.

 

رئیس کمیته امداد ادامه داد: ۱۶ هزار واحد مسکن محرومان در سیستان و بلوچستان در حال ساخت است که شش هزار واحد مربوط به کمیته امداد است.

 

بختیاری تاکید کرد: تاکنون ۲۵۰۰ واحد به طور رسمی به مددجویان استان واگذار شده است؛ همچنین ۵۰۰ واحد تا پایان اردیبهشت‌ماه و مابقی تا مهرماه مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

 

سیدمرتضی بختیاری به اهمیت اشتغال در توانمندسازی مددجویان پرداخت و اظهار کرد: سال گذشته ۹۵۰۰ فرصت شغلی در سیستان و بلوچستان ایجاد شد که با تصویب ۱۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغال برای کمیته امداد، امیدواریم سال آینده ۳۰۰ هزار شغل برای مددجویان در سراسر کشور ایجاد کنیم.

 

محمدباقر نوبخت، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه نیز در این مراسم خدمت به محرومان را توفیق بزرگی برای کمیته امداد دانست و گفت:

کمیته امداد با همکاری بنیاد مسکن که در جای جای کشور برای افراد تحت حمایت خانه می‌سازد.

 

وی با اشاره به تفاهم‌نامه سازمان برنامه و بودجه و کمیته امداد برای ساخت ۱۶ هزار مسکن ویژه مددجویان افزود: تاکنون ۱۱ هزار و  ۳۰۰ واحد از این خانه‌ها تکمیل شده وخانواده‌ها در آنها مستقر شده‌اند و به یاری خداوند ظرف چندماه آینده قبل از اتمام دولت، مابقی واحدها مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: