رپرتاژ اگهی /

اجاره سوییت در نزدیکی موزه های تهران با اسنپ روم

اجاره سوییت در نزدیکی موزه های تهران با اسنپ روم
کدخبر : 557766

سفر به تهران جذاب است به دو شرط:

سفر به تهران جذاب است به دو شرط:

  • یک: اینکه برای اجاره سوییت در تهران و اقامت در این شهر، منطقه و گزینه‌ی مناسبی را انتخاب کنید.
  • دوم: اینکه حداقل به یکی دو مورد از موزه های این شهر مراجعه کنید.

موزه گردی در تهران، یکی از لذت بخش ترین قسمت های سفر به این شهر است. جالب است بدانید حتی بسیاری از ساکنان این شهر، به طور کامل موزه های داخل تهران را ندیده و حتی برای بررسی آنها اقدام نکرده اند. اگر مسافر تهران هستید، خوشا به سعادت تان؛ زیرا قابی از تاریخ ِزنده‌ی ایران پیش رویتان است. تهران به دلیل پایتخت بودن و مورد توجه بودن از جانب بسیاری از افراد مهم و تاثیرگذار در تاریخ، به وسعت تاریخ موزه دارد.

اگر قصد دارید گشتی در دل گذشته‌ی ایران بزنید ابتدا برای اجاره سوییت در تهران اقدام کنید، پس از ساکن شدن، روزها را به بررسی این موزه ها اختصاص دهید و عصر هنگام، هیجان زده و راضی به محل اقامت خود برگردید.

9

باغ نگارستان

باغ موزه نگارستان در تهران (نزدیک میدان بهارستان/ منطقه 12)

فتحعلی شاه قاجار دستور احداث این باغ را برای گذراندن اوقات فراغت خود در سال 1222 صادر نمود. سبکِ باغ موزه نگارستان به شکل کلاه فرنگی است.  زیبایی باغ موزه نگارستان به وجود اتاق های متعدد (تقریبا 64 اتاق) و نقوش آینه کاری شده به همراه لوستر های بسیار زیبا و دیدنی ِآن است.

در این عمارت شما تابلوهای نقاشی از میرزاجانی، میرزا بابا و عبدالله خان نقاش مشاهده خواهید کرد که روح را جلا می بخشند. اگر این باغ موزه به چشم شما آشناست، به این دلیل است که تصاویر آن معمولا بیشتر در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و تلگرام دیده می شود.

بسیاری از ساکنان تهران و حتی مسافران ترجیح می دهند یک روز در این باغ زیبا وقت بگذرانند و در حیاط ِدلپذیر آن نوشیدنی میل کنند.

اگر زمانی طولانی ساکن تهران هستید یا برای یکی دو روز تفریح به تهران آمده اید و قصد دارید در نزدیکی این موزه اقدام به اجاره سوییت در تهران نمایید، می توانید به راحتی به سراغ اسنپ روم بروید. پیدا کردن اقامتگاه های به صرفه در این منطقه‌ی تهران با اسنپ روم بسیار بی‌دردسر خواهد بود.

 

راهنمای جامع بازدید از کاخ نیاوران + آدرس و عکس

 

موزه آبگینه و سفالینه ها (منطقه ۱۲/ خیابان سی تیر)

زمان ساخت این موزه به دوره قاجاریه مربوط می شود. برای یافتن و اجاره سوییت در تهران در سایت و اپ اسنپ روم می توان اقدام نمود و گزینه های خوبی پیدا کرد. موزه آبگینه و سفالینه های ایران به ثبت ملی رسیده است و جزء موزه های معروف و محبوب گردشگران داخلی و خارجی به حساب می آید. در این موزه چه چیز انتظار شما را می کشد؟ ظاهر ساختمان این موزه، تداعی کننده دوره سلجوقیان است. پنج تالار در آن قرار دارد که در هریک از آنها بلور های قدیمی، سفال های تاریخی و ... جای گرفته اند. ویترین های این موزه در نوع خود جالب هستند زیرا طبق الگوی ستون های تخت جمشید و کعبه‌ی زرتشت ساخته شده اند.

000

موزه آبگینه

موزه خودرو های تاریخی ایران (کیلومتر ۱۱ جاده مخصوص)

حتی اگر علاقه‌ی چندانی به ماشین ها نداشته باشید، این موزه می تواند برای شما جذاب باشد. البته برای سر زدن به این موزه باید ابتدا در مکانی اقامت داشته باشید زیرا در کیلومتر 11 جاده مخصوص کرج واقع شده است.

 پس حتما برای اجاره سوییت در تهران اقدام کنید. در این موزه، لیستی از خودرو های لوکس و قدیمی و آنتیک را می یابید که قبل از انقلاب توسط بسیاری از مردم استفاده می شده اند. از جمله خودروهایی که می توانید در این موزه ببینید می توان به مرسدس بنز، رولز-رویس، لامبورگینی، فراری و ... اشاره کرد. لذت دیدن آنها را در سفر به تهران از دست ندهید.

078078

موزه خودرو های تاریخی ایران

 

راهنمای بازدید از کاخ گلستان + عکس و آدرس

 

کاخ مرمر (منطقه ۱۱/ فلسطین جنوبی)

این کاخ، یکی از زیباترین و فوق العاده ترین بناهای موجود در ایران  و یکی از بهترین جاهای دیدنی تهران است که حتی از بیرون می توانید متوجه زیبایی های آن شوید. این اثر ملی در دوران پهلوی ساخته شده است. نام دیگر این موزه، موزه‌ی هنر ایران نیز می باشد که به ثبت ملی رسیده است. شما برای دیدن این کاخ باید از قبل رزرو انجام دهید. به همین خاطر باید در تهران اقامت داشته باشید.

شما می توانید در سایت اسنپ روم برای برای اجاره سوییت در تهران اقدام کنید. سپس می توانید با خیال آسوده به این موزه مراجعه نمایید. زیبایی این کاخ به حدی است که نمی توانید در حد ۱ ساعت کل آن را مرور کنید. به همین خاطر مشتاق می شوید که باز هم به آن سر بزنید.

 

جامع ترین راهنمای بازدید از کاخ سعدآباد + عکس و آدرس

56785678

کاخ مرمر

چرا برای رزرو و اجاره سوییت در تهران اسنپ روم را انتخاب کنیم؟

اسنپ روم، تجربه‌ی رزرو و اجاره سوییت تهران با قیمت مقرون به صرفه و کاملا اقتصادی به کلیه مسافران گرامی را ارائه می دهد.

آیا برای رزرو و اجاره سوییت در تهران در اسنپ روم می توان تخفیف گرفت؟

بله، شما می توانید با ارائه کد تخفیف، هزینه کمتری بپردازید و سفری اقتصادی را تجربه کنید. برای این منظور می توانید به سایت یا اپ اسنپ روم مراجعه کنید یا با پشتیبانی ۲۴ ساعته‌ی آن تماس حاصل نمایید.

مزیت اجاره سوییت در تهران از طریق اسنپ روم چیست؟

برای اجاره سوئیت مبله تهران نگرانی بسیاری از مردم عدم نظافت و رعایت بهداشت است. این در حالی است که کلیه پیشنهادات اسنپ روم برای اجاره سوییت در تهران کاملا تمیز و ضدعفونی شده و قابل استفاده برای کلیه مسافران می باشد. در این مورد، همواره به مسافران ضمانت داده می شود تا تجربه‌ی خوشی را از سفر خود داشته باشند.

سوییت های پیشنهادی در کدام منطقه تهران واقع شده اند؟

اجاره سوییت در تهران از طریق اسنپ روم هیچ محدودیتی ندارد. در مقایسه با سایر شهرها، تعداد اقامتگاه های پیشنهادی از سوی اسنپ روم جهت رزرو و اجاره سوییت در تهران بسیار بیشتر است. بنابراین بسیاری از مناطق را پوشش می دهد. شما می توانید جهت بررسی بیشتر و اقدام برای اجاره سوییت در تهران، به سایت اسنپ روم سری بزنید.

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری شماواقتصاد مسئولیتی بابت آن ندارد 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: