رپرتاژ اگهی /

قیمت انجیر خشک صادراتی افزایش پیدا کرد

قیمت انجیر خشک صادراتی افزایش پیدا کرد
کدخبر : 567086

مشهورترین میوه ی خشکی که خواستار فراوانی در سراسر کشور و جهان دارد انجیر خشک سفید می باشد که این محصول چهارمین تنقلات و خشکبار صادراتی ایران می باشد که ۹۵ درصد آن در شهرهای داراب، نی ریز، جهرم و استهبان با بهترین قیمت روز عرضه می شود.خوردن میوه ی خشک انجیر همراه با بادام، گردو به عنوان یک میان وعده از ارزش غذایی بالایی برخوردار است که متناسب برای هر سنینی از جمله؛ کودک، مسن، زنان باردار و افرادی که از بیماری های مزمنی رنج می برند، مفید است.

 

به دلیل تقاضای زیاد میوه انجیر خشک در کشور های مختلف و خارجی، عده ای جویای نام لاتین آن شده اند.انجیر خشک به دلیل خوشمزگی و طعم شیرینی که دارد طرفداران زیادی در سراسر جهان داشته و بسیاری متقاضی خرید آن هستند. شرکت آراد برندینگ به تولید و عرضه و فروش انجیر خشک در انواع مختلف می پردازد و شما می توانید این انجیر را با بسته بندی های بهداشتی و وزن های متفاوتی خریداری کنیدما برای راحتی شما در سایت اطلاعات آن را قرار داده ایم تا بتوانید انجیر مورد نیاز خود را بخرید.برای ثبت سفارش و ارتباط با مشاوران ما فرم داخل این سایت را تکمیل نمایید.

انجیر خشک صادراتی

درواقع نحوه خشک کردن و نگهداری میوه های خشک شده امر بسیار مهمی است که تولیدکنندگان انجیرهای خشک صادراتی را به صورت ریز و درشت و بارنگ های قهوه، سفید، زرد و کرم در سراسر جهان توزیع می کنند. انجیرهایی که به رنگ سبز تا زرد روشن هستند و به انجیر خشک آدریاتیک معروف هستند و به دلیل رنگ روشن آن در جلوی نور خورشید به انجیر سفید معروف است که زمانی که خشک می شوند به شدت شیرین بوده و همراه با دسر صرف می شود.

777777777777777777778

مهم ترین تولیدات کشاورزی که نقش بسزایی در اقتصاد کشور دارد انجیر خشک ایوب سفید می باشد که 95 درصد صادراتی این محصول توسط 4 شهر استان فارس صورت می گیرد. قیمت انجیر خشک صادراتی بسیار مناسب می باشد و انجیر از خواص و فواید درمانی بیشماری برخوردار است از جمله؛ زنان باردار؛ به دلیل وجود مواد مغذی همچون کلسیم، آهن، فیبر نه تنها باعث بهتر شدن وضعیت مادر در دوران بعد و قبل بارداری می شود بلکه به رشد و سلامت جنین هم کمک بسزایی می کند. خونساز؛ وجود آهن و ویتامین cدر انجیرهای خشک به خونسازی افراد کمخون کمک بسیاری می کند. تقویت سیستم گوارشی بدن؛ امروزه یکی از مشکلات عدیدی که در بین مردم به وجود آمده و منجر به افزایش بیماری های دیگر شده است یبوست می باشد و به دلیل ضدباکتری بودن این خشکبار به پاکسازی روده کمک فراوانی می کند و یا کسانی که مبتلا به این بیماری شده در حین دفع آن درد کمتری را به بیمار محول می کند. تقویت استخوان و ستون فقرات و رفع درمان آرتروز؛ انجیر های خشک سرشار از کلسیم می باشد که در تقویت استخوان و جلوگیری از پوکی آن نقش بسزایی دارد و کسانی که از شکستگی رنج می برند به دلیل داشتن فسفر منجر به جوشیدن سریع استخوان ها می شود.

 

انجیر خشک تیزابی

یکی از روش هایی که انجیر را خشک می کنند روش تیزابی نام دارد.این روش امروزه طرفدار و کاربرد زیادی دارد.برای تهیه انجیر خشک تیزابی ابتدا انجیر را کامل شسته و خشک می کنیم.محلولی به نام تیزاب بر روی پوسته ی انجیر ریخته می شود و انجیر بدون هیچ هوا و حرارتی رطوبت خود را از دست می دهد و در کوتاه ترین زمان خشک می شود.در روش خشک کردن تیزابی به پروتئین و ویتامین های داخل انجیر آسیبی وارد نمی شود و خواص آن به خوبی حفظ می شود.یکی از مهم ترین روش های خشک کردن تیزابی این است که انجیر را دچار پوسیدگی، تغییر در رنگ و شکل نمی کند و کاملا تازه نگه می دارد.

 

6666666689

کی از انواع انجیرهایی که وجود دارد انجیر خشک پرک است که به انجیر هایی گفته می شود که شکافته شده اند.هر قدر املاح و شیره ی انجیر بیشتر باشد باعث فشار به پوسته انجیر و در نهایت شکافته شدن آن می شود.انجیر پرک نسبت به انجیر های دیگر دارای کیفیت و قیمت بالاتری است.منشا کلمه پرک، از پره های گل است.انجیر منبعی از پروتئین و ویتامین است و برای سیستم ایمنی بدن مفید می باشد.برای رفع مشکلات سیستم گوارشی و یبوست از انجیر خشک پرک استفاده می کنند. البته نباید در خوردن آن زیاده روی کرد و روزانه 6 تا 7 عدد مصرف گردد.

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری شماواقتصاد مسئولیتی بابت آن ندارد .... 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: