پیام مسئول اداره سازمان منطقه آزاد چابهار به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار

پیام مسئول اداره سازمان منطقه آزاد چابهار به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار
کدخبر : 562880

مسئول اداره سازمان منطقه آزاد در پیامی به مناسبت روز خبرنگار، خبرنگاران را پرچم‌دار جبهه جهاد تبیین، معنویت ، اخلاق مداری، تعهد و حق طلبی دانست.

متن پیام تبریک نصرالله ابراهیمی به مناسبت ۱۷ مرداد ماه و روز خبرنگار به شرح ذیل است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام و درود خدا بر تمامی وقایع‌ نگارانی که حرمت قلم و آگاهی را پاس می‌دارند و نگارش خویش را با قول سدید و جز در مسیر حق و عدالت و خدمت به انقلاب اسلامی به کار نمی‌گیرند.

روز خبرنگار و یاد شهدای اصحاب رسانه مقارن با دهم محرم، روز عاشورا و شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش گرامی می داریم.

بدون شک خبرنگاران، پرچم‌دار جبهه جهاد تبیین، معنویت ، اخلاق مداری، تعهد و حق طلبی هستند  که با هدف روایت حقیقت، بیرق بزرگ "آگاهی بخشی"، وظیفه شناسی و تکلیف گرایی را بر دوش کشیده و با انتشار اخبار  درست ‎ در صف مقدم مبارزه با تهاجم و شبیخون فرهنگی دشمنان نظام اسلامی قرار گرفته و وظیفه پاسداری ‌و حراست از حریم اسلام ناب محمدی (ص)  و دفاع از خون پاک شهدای انقلاب اسلامی را بر عهده گرفته اند. شما فعالان عرصه آگاهی رسانی به مردم با برگزیدن سلاح قلم که مزین به صداقت و خدمت خالصانه به مردم شریف ایران اسلامی است ان شاء الله بتوانیدبا قلم و بیان شیوا در انتقال حقیقت و تکلیف گرایی راستین و به دور از ناراستی ها برای  دستیابی به جامعه ای پیشرفته و سالم و توام با معنویت گام برداشته و با عنایت پروردگار متعال همواره سلامت و استوار در مسیر خدمت گزاری اسلامی محفوظ و مأجور باشید .

 

نصرالله ابراهیمی

مسئول اداره سازمان

منطقه آزاد تجاری- صنعتی چابهار

 

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد چابهار

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: