توسط صندوق بازنشستگی کشوری اجرا می‌شود؛

ارائه مجموعه خدمات زیارت اربعین حسینی به بازنشستگان کشوری

ارائه مجموعه خدمات زیارت اربعین حسینی به بازنشستگان کشوری
کدخبر : 563716

صندوق بازنشستگی کشوری با هدف تسهیل حضور پرشور بازنشستگان عزیز کشوری در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی از طریق مهیا کردن محل استراحت و اسکان زائرین بازنشسته این صندوق و خانواده آنان، مجموعه‌ای از خدمات زیارتی شامل برپایی موکب، اسکان بازنشستگان مشترک این صندوق و خانواده آنان و برنامه‌های فرهنگی را ارائه می‌کند.

زائرین بازنشسته و علاقه‌مند می‌توانند در صورت تمایل از امروز (چهارشنبه) به مدت یک هفته تا روز چهارشنبه ۲ شهریورماه ۱۴۰۱ برای ثبت درخواست امکان استفاده از مجموعه خدمات ایام اربعین صندوق بازنشستگی کشوری از طریق سامانه مربوطه در درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی sabasrm.ir اقدام کنند.

همچنین این صندوق جهت تسهیل عزیمت زائرین به کربلای معلا و حضور در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی اقدام به مشارکت در برپایی موکب‌هایی در شهرهای کربلا، نجف و مسیر نجف به کربلا در کشور عراق کرده است تا همراه با زائرین حسینی به ویژه بازنشستگان عزیز در این مراسم معنوی و باشکوه مشارکت کند.

لازم به ذکر است، ثبت‌نام از متقاضیان هیچگونه تعهدی برای صندوق بازنشستگی کشوری برای اعزام و حمل و نقل برای متقاضیان ایجاد نخواهد کرد.

با توجه به اینکه بر اساس مصوبه ستاد مرکزی اربعین تشرف به زیارت اربعین حسینی منوط به ثبت نام در سامانه سماح و رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی در این زمینه است، بنابراین مشتاقان عزیز باید در این سامانه ثبت‌نام قطعی کرده و سپس به سایت صندوق بازنشستگی کشوری مراجعه و برای استفاده از محل اسکان زائرین حسینی و سایر خدمات ثبت‌نام کنند.

 

اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل صندوق بازنشستگی کشوری

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: