حجت‌الاسلام حسنعلی خوئینی سرپرست معاونت فرهنگی - آموزشی وزارت جهاد کشاورزی تشریح کرد؛

به سوی کربلا با کاروان "به سوی کربلا"

به سوی کربلا با کاروان "به سوی کربلا"
کدخبر : 565506

با بدرقه‌ی نماینده مقام معظم رهبری در وزارت جهادکشاورزی، اعزام فرزندان کارمندانِ این وزارتخانه به همایش جهانی اربعین، انجام شد.

حجت‌الاسلام حسنعلی خوئینی سرپرست معاونت فرهنگی - آموزشی این وزارت‌خانه با اعلام این خبر گفت: در آستانه‌ی اربعین سیّد و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام، کاروان "به سوی کربلا" متشکل از فرزندان پسر کارمندان وزارت جهاد‌کشاورزی، عازم کربلای معلّی گردید.

وی با اشاره به ضرورت برنامه‌ریزی برای خانواده‌‌ی کارکنان این نهاد دولتی، به تشریح برخی فعالیت‌های فرهنگی - تفریحی که در دوره‌ی جدید انجام شده پرداخت و افزود: برگزاری اردوهای تفریحی در استان‌های همدان، مازندران و آذربایجان شرقی، ویژه‌ی فرزندان کارمندان، برگزاری کارگاه‌های مشاوره، برپایی همایش‌ها و مسابقات با موضوع عفاف و حجاب و ...، از جمله‌ی این فعالیت‌ها بوده است.

حجت‌الاسلام خوئینی اعزام کاروانِ "به سوی کربلا" را با هدف خدمت‌رسانیِ جوانان در موکب‌های طریق‌الحسین علیه‌السلام و نیز تقویت روحیه‌ی اجتماعی و انگیزه‌ی انقلابیِ فرزندانِ همکاران وزارت جهاد کشاورزی دانست و خاطرنشان کرد: جوانان ما در این‌گونه برنامه‌ها، میدانی را برای ظهور و بروزِ اجتماعی، تجربه خواهند کرد.

گفتنی‌ست کاروان "به سوی کربلا" در مرحله‌ی اول، میزبان فرزندان ۱۷ تا ۲۳ سالِ کارمندان وزارت جهاد‌کشاورزی و در مرحله‌ی بعد، خانواده‌های کارکنان را راهی کربلای سیدالشهدا علیه‌السلام نمود.

به سوی کربلا

به سوی کربلا

 

روابط عمومی حوزه‌ی نمایندگی ولی‌فقیه در وزارت جهادکشاورزی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: