مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران:

خدمات الکترونیک بانک قرض الحسنه مهر ایران، رفاه مردم را افزایش می دهد

خدمات الکترونیک بانک قرض الحسنه مهر ایران، رفاه مردم را افزایش می دهد
کدخبر : 566444

دکتر «سید سعید شمسی نژاد» مدیر عامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در دیدار با مدیران عامل سازمان گسترش و نوسازی وزارت صمت و کارگزاری ستاد بیمه گفت: خوشبختانه ارائه خدمات متنوع بانکداری الکترونیک این بانک موجب افزایش رفاه مشتریان و مردم شده است.

دکتر علی ملک مشاور رئیس هیات عامل ایدرو به همراه «عباس آبادی» مدیرعامل کارگزاری برخط ستاد بیمه با حضور در بانک قرض الحسنه مهر ایران با دکتر «سید سعید شمسی نژاد» دیدار کردند.

شمسی نژاد در این دیدار با معرفی و تشریح خدمات و طرح های وامی و تبیین جایگاه بانک قرض الحسنه مهر ایران در میان شبکه بانکی کشور، بیان داشت: تنوع سبد محصولات از یک طرف و خدمات بانکداری هوشمند این بانک از طرف دیگر می تواند برای کارکنان سازمان ها و خانواده آنان نسبت به سایر بانک ها جذابیت ویژه ای داشته باشد.

عباس آبادی نیز با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ قرض الحسنه و اقدامات بانک در راستای اشاعه این فرهنگ، با توجه به گستردگی خدمات الکترونیک بانک، تخصیص درگاه پرداخت اینترنتی توسط بانک قرض الحسنه مهر ایران به کارگزاری ستاد بیمه را خواستار شد.

در این نشست که «احمدرضا کریمی» مدیر امور استان ها و «وحید مراد نژاد» مدیر شعب استان خراسان جنوبی نیز حضور داشتند، بر انعقاد تفاهم‌نامه پذیرندگی کالاکارت و انتقال حساب حقوق و دستمزد پرسنل مجموعه سازمان گسترش و نوسازی و کارگزاری ستاد بیمه به بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تاکید شد.

 

روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: