مدیرعامل شرکت ایریسا در اولین همایش ملی کسب و کار خلاق و اقتصاد دیجیتال عنوان کرد؛

تحول دیجیتال اولویت ۸۲ درصد از فولادسازان برتر جهان

تحول دیجیتال اولویت ۸۲ درصد از فولادسازان برتر جهان
کدخبر : 572009

مدیرعامل شرکت بین المللی ایریسا گفت: انقلاب چهارم صنعتی زیربنای رقابت و حیات صنعت در جهان امروز است و تحول دیجیتال به یک الزام برای تمامی کسب و کارها تبدیل شده است و در صورت عدم استفاده کسب‌وکارها از فناوری‌های نوظهور، تا ۱۰ سال آینده شاهد حذف حداقل ۴۰ درصد کسب و کارها هستیم.

اکبر گل‌بو مدیرعامل شرکت بین المللی ایریسا در اولین همایش ملی اقتصاد دیجیتال و کسب و کار خلاق اظهار کرد: مفهوم اقتصاد دیجیتال و تاثیر آن روی آینده کسب و کارها به ویژه شرکت‌های فولادی شامل کاهش هزینه‌های تولید، هزینه‌های نگهداری و تعمیرات، هزینه‌های اجرایی، کاهش ضایعات و افزایش بهره وری است.

گل‌بو افزود: انقلاب صنعتی چهارم زیربنای رقابت و حیات در صنعت در جهان امروز است و دیجیتالی شدن صنایع مختلف به خوبی گواه این موضوع است. مهندس گل‌بو در ادامه عنوان کرد: تحول دیجیتال به یک الزام برای تمامی کسب و کارها تبدیل شده است و در صورت عدم استفاده کسب‌وکارها از فناوری‌های نوظهور، تا ۱۰ سال آینده شاهد حذف حداقل ۴۰ درصد کسب و کارها هستیم.

مدیرعامل شرکت بین المللی ایریسا با اشاره به نتایج برنامه تحول دیجیتال ۳۰ شرکت فولادی برتر جهان که توسط مکنزی در ژانویه ۲۰۲۱ منتشر شده گفت:. در حال حاضر ۸۲% از شرکت های فولادی برتر تحول دیجیتال را به عنوان یک اولویت اصلی در استراتژی کسب و کار خود در نظر گرفته‌اند که این امر منجر به شکل‌گیری اثرات قابل توجهی در افزایش تولید و کاهش هزینه ها در صنعت فولاد شده است.

گل‌بو در ادامه سخنرانی خود گزارشی از اقدامات ایریسا در راستای تحول دیجیتال ارائه کرد و اظهار کرد: در حال حاضر خدمات اصلی شرکت ایریسا در چهار رکن اصلی سیستم های اطلاعاتی، اتوماسیون صنعتی، تحول دیجیتال، شبکه و زیرساخت ارائه می‌شوند و در تمامی این ارکان و مشخصاً کسب و کار تحول دیجیتال خدمات و محصولات تخصصی مرتبط با موضوع تحول دیجیتال ارائه می‌شود. خدماتی که در این حوزه توسط شرکت ایریسا ارائه می‌شود شامل ارائه خدمات در حوزه های مشاوره و استقرار تحول دیجیتال، استقرار و پشتیبانی پلتفرم کارخانه هوشمند (ایریسا فریم(، علم داده و هوش مصنوعی، اینترنت اشیا و لجستیک هوشمند می‌باشد.

در پایان گل بو گفت: پلتفرم کارخانه هوشمند "سپاهان" راهکار ایریسا برای صنایع در مسیر تحول دیجیتال است که مدیریت و ذخیره‌سازی کلان داده، مدیریت و دسترس‌پذیری ساده‌ و بهینه‌ داده‌، فراهم‌سازی امکان تحلیل و پردازش داده مبتنی بر الگورتیم‌های هوش مصنوعی، ایجاد واسط کاربری مناسب، تحلیل و مصورسازی داده‌، ایجاد زیرساخت توسعه‌ی اپلیکیشن‌ها مبتنی بر معماری مایکروسرویس، ایجاد اکوسیستم باز برای تعامل ذی‌نفعان در زنجیره ارزش فولاد، ارائه داشبوردها در سطوح مدیریتی مختلف خدماتی است که توسط این پلتفرم ارائه می‌شود.

گفتنی است در این همایش دبیر کارگروه هوشمندسازی و اینترنت اشیا معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی، رییس نظام صنفی امور رایانه ای کشور و معاون بانک صادرات ایران نیز با محوریت اقتصاد دیجیتال سخنرانی کردند.

 

ایراسین

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: