رئیس ترابری و حمل‌ونقل شرکت فولاد مبارکه؛

نظارت پلیس‌یاران موجب افزایش دقت رانندگان در هنگام رانندگی می‌شود

نظارت پلیس‌یاران موجب افزایش دقت رانندگان در هنگام رانندگی می‌شود
کدخبر : 572063

رئیس ترابری و حمل‌ونقل شرکت فولاد مبارکه گفت: پلیس‌یاران در ناوگان حمل‌ونقل شرکت فولاد مبارکه به ما کمک می‌کنند تا نظارت بر رفتار رانندگان بیش از پیش صورت پذیرد تا دقت رانندگان در رانندگی افزایش یابد.

علی قربانی رئیس ترابری و حمل‌ونقل شرکت فولاد مبارکه در حاشیه برگزاری «همایش پلیس‌یاران و بررسی موانع و چالش‌های سرویس‌های مسافربری» اظهار کرد: این همایش در هفته حمل‌ونقل به منظور تجلیل از زحمات و تلاش‌های پلیس‌یاران، راهوران محله و دیگر فعالین این عرصه برگزار شد. تجلیل از رانندگان قانونمند که نقش بسزایی در نظم تردد و کاهش تصادفات دارند نیز یکی دیگر از اهداف برگزاری این همایش است.

وی گفت: اصفهان، به عنوان پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی شناخته می‌شود. در حوزه ترافیکی اقدامات ارزنده‌ای در سال‌های اخیر در این استان شکل گرفته و اقدامات دستگاه‌های مختلف خدماتی حمل‌ونقل بیش از پیش با یکدیگر همگرا و همراستا شده‌ است که این موضوع باعث کاهش حوادث و تلفات جانی شده است.

رئیس ترابری و حمل‌ونقل شرکت فولاد مبارکه افزود: رانندگان محترم، شرکت‌های مسافربری و دستگاه‌های فعال در این عرصه برای کاهش تصادفات و حوادث جاده‌ای باید تلاشی جمعی را انجام داده و به حداقل رسیدن حوادث را هدف خود قرار دهند.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به میزان کثرت سفر در محورهای مواصلاتی استان که غالب جمعیت، مترددین از این محورهای هستند وضعیت جاده‌ها تا حدی نامطلوب شده و از دولت خواهشمندیم که همتی جدی را برای اصلاح جاده‌ها و افزایش کیفیت آن انجام دهد.

قربانی تصریح کرد: سال گذشته ۶۰۰ پلیس‌یار در استان اصفهان فعال بودند که دهیاران نقش بسزایی را برای سازماندهی این عزیزان داشته‌اند. امسال تعداد پلیس‌یاران به ۷۵۰ نفر افزایش یافته و پلیس‌راه استان این موضوع را به عنوان راهبرد پیش‌بینی کرده تا این تعداد به ۱۲۰۰ نفر برسد.

وی تأکید کرد: پلیس‌یاران در ناوگان حمل‌ونقل شرکت فولاد مبارکه به ما کمک می‌کنند تا نظارت بر رفتار رانندگان بیش از پیش صورت پذیرد تا دقت رانندگان در رانندگی افزایش یابد. این اقدام و سایر اقدامات دیگر باعث شده تا فولاد مبارکه برای دومین سال متوالی به عنوان ترابری برتر استان معرفی شود که این دستاورد را به همه کارکنان فولاد مبارکه خصوصا همکاران واحد ترابری تبریک عرض می‌کنم.

 

ایراسین

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: