در هفته گذشته به ثبت رسید؛

فروش ۲.۴ میلیون تن انواع محصول در بورس کالای ایران

فروش ۲.۴ میلیون تن انواع محصول در بورس کالای ایران
کدخبر : 575124

در هفته منتهی به ۲۱ بهمن ماه 2 میلیون و ۴۲۰ هزار و ۱۸ تن انواع کالا و محصول به ارزش بیش از ۲۳ هزار و ۲۲۷ میلیارد تومان در بازار فیزیکی بورس کالای ایران دادوستد شد. سنگین وزن های تالار صنعتی و معدنی سیمان، سنگ آهن و فولاد بودند و در تالار پتروشیمی و فرآورده های نفتی وکیوم باتوم، مواد پلیمری و قیر برتر از سایرین در جایگاه اول تا سوم ایستادند.

در هفته گذشته تالار محصول‌های صنعتی و معدنی بورس کالا شاهد معامله ۲ میلیون و ۴۱ هزار و ۴۴۲ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۱۶ هزار و ۱۸۲ میلیارد تومان در هفته منتهی به ۲۱ بهمن بود.

در این تالار یک میلیون و ۲ هزار و ۵۳۰ تن سیمان،۵۸۵ هزار تن سنگ آهن، ۳۹۹ هزار و ۵۵۲ تن فولاد، ۳۸ هزار تن آهن اسفنجی، ۱۰ هزار و ۱۹۰ تن آلومینیوم، ۶ هزار و ۱۲۰ تن مس، یک‌هزار و ۱۰۰ تن روی و ۲۰۰ تن کنسانتره مولیبدن معامله شد.

در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۳۷۳ هزار و ۷۳۰ تن انواع کالا و محصول به ارزش ۶ هزار و ۸۸۳ میلیارد تومان به فروش رسید.

در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی ۱۰۲ هزار تن وکیوم باتوم، ۱۰۱ هزار و ۸۳۷ تن مواد پلیمری، ۶۷ هزار و ۹۰۵ تن قیر، ۵۱ هزار تن لوب کات، ۳۶ هزار و ۹۲۰ تن مواد شیمیایی، ۱۱ هزار و ۲۰ تن گوگرد، ۳ هزار و ۷۰ تن روغن پایه، ۵۰۰ تن فرآورده های نفتی و ۱۹۰ تن گازها و خوراک ها معامله شد.

بازار فرعی نیز شاهد معامله ۴ هزار و ۸۴۵ تن انواع کالا و محصول به ارزش ۱۶۱ میلیارد تومان بود.

روابط عمومی بورس کالای ایران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: