با دستور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم اجرایی شد؛

بهسازی و ساماندهی بندر مسافری شهید ذاکری با هدف بهبود خدمت رسانی به گردشگران و شهروندان

بهسازی و ساماندهی بندر مسافری شهید ذاکری با هدف بهبود خدمت رسانی به گردشگران و شهروندان
کدخبر : 575788

رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به همراه، مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه قشم و جمعی از مدیران سازمان منطقه آزاد قشم از محل بندر مسافری شهید ذاکری بازدید کردند.

افشار فتح الهی در جریان این بازدید بر ضرورت بهسازی تجهیزات و امکانات موجود و ارتقاء کیفیت ارائه خدمات رفاهی به مسافران و گردشگران تاکید داشت.

مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه قشم در حاشیه این بازدید گفت: مراحل آماده سازی اسکله شهید ذاکری با تخصیص ۴۰ میلیارد ریال اعتبار با هدف بهبود وضعیت ارائه خدمات به مسافران و گردشگران تا آغاز تعطیلات نوروزی و فصل گردشگرپذیری قشم اجرایی می شود.

مهدی سندگل نظامی ادامه داد: آماده سازی اسکله مسافری شهید ذاکری با هدف بهسازی امکانات، تجهیزات، زیباسازی محیط بیرونی و داخلی بندر، تسهیل و روان سازی تردد مسافران و بهبود کیفیت خدمات رسانی به گردشگران صورت خواهد پذیرفت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تعمیر و تجهیز نمازخانه، سرویس های بهداشتی، رنگ آمیزی محیط داخل اسکله، بازسازی سقف سالن های مسافری، تعویض صندلی ها و بهسازی عمرانی بخش هایی از اسکله، طراحی و اجرای فضای سبز، لاین بندی مسیرهای خروجی اسکله، از جمله اقداماتی است که در دستور کار قرار دارد.

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزادقشم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: