قشم/

تقدیر حجت الاسلام ماندگاری از اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر قشم

تقدیر حجت الاسلام ماندگاری از اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر قشم
کدخبر : 577406

استاد حوزه و دانشگاه کشورمان در بازدید از ستاد اجرایی خدمات سفر قشم از امکانات فراهم شده از سوی این ستاد برای خدمت به انبوه میهمانان و گردشگران نوروزی، تقدیر کرد.

حجت الاسلام محمد مهدی ماندگاری روز جمعه با حضور در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر قشم، اظهار داشت: کار سختی در طول این ایام بر عهده اعضای ستاد سفرهای قشم قرار دارد اما زمانی که در کارها انگیزه الهی باشد همه سختی ها قابل تحمل خواهد بود

وی ادامه داد: برای موفقیت در هر کاری به سه عنصر انگیزه، برنامه ریزی و امکانات نیاز داریم و اگر دو عنصر ابتدایی با هدف رضایت خداوند انجام شود، امکانات موفقیت آن از سوی رب العالمین فراهم خواهد شد.

این استاد حوزه و دانشگاه از قرآن به عنوان مهمترین مسیر یاب رسیدن به خدا نام برد و افزود: خداوند مسیر موفقیت را در کتاب آسمانی اش به ما نشان داده و برای افرادی که خدماتشان را با توکل به ذات الهی انجام میدهند، هیچ گره ای در کارشان پیش نمی آید.

ماندگاری با اعلام اینکه ایام سفر فرصت خوبی برای انجام کارهای جمعی است، اظهار داشت: پخش اذان، روشن نگاه داشتن چراغ مساجد و برپایی نمازهای یومیه در کنار سواحل که جمعیت بیشتری در آنجا حضور دارند، موجب تقویت نخ اتصال مردم به خدا می شود.

شایان ذکر است در ابتدای این بازدید، افشار فتح الهی رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر قشم هم گزارشی از روند ارائه خدمات از سوی کمیته های ۱۷ گانه این ستاد به ویژه اقدامات حوزه های فرهنگی و عفاف و حجاب به همراه آمار بیش از ۳۵۵ هزار گردشگر به این جزیره طی هشت روز گذشته را ارائه کرد.

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: