مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو:‌

حضور انقلابی مردم در روز قدس، صف آرایی حق در برابر باطل است

حضور انقلابی مردم در روز قدس، صف آرایی حق در برابر باطل است
کدخبر : 578023

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو با بیان اینکه ابتکار امام راحل در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان رژیم جعلی صهیونیستی را به شدت تضعیف کرد گفت: این حضور حماسی، در واقع صف آرایی حق در برابر باطل است.

حسین گروسی روز جمعه در راهپیمایی روز قدس در شهرستان شوط افزود: مردم همیشه در صحنه و انقلابی منطقه آزاد ماکو  همواره با همبستگی و حضور دشمن شکن خود در صحنه های ملی و انقلابی پشتیبان انقلاب و آرمان های شهدا و امام راحل بوده و هستند.

وی با تقدیر از حضور پرشور مردم در آئین های عبادی شب قدر و برنامه های شبی با قرآن با حضور قاری بین المللی در سه شهرستان ماکو، شوط و پلدشت افزود: سیاست سازمان منطقه آزاد ماکو در اجرای برنامه های فرهنگی و طرح های عمرانی توزیع متوازن بین شهرستان های منطقه است .

گروسی با بیان اینکه فلسفه روز قدس در حقیقت حمایت از حق و مظلومان و مبارزه با تفکر ظالمانه رژیم جعلی صهیونیستی است افزود: حضور باشکوه مردم مسلمان با زبان روزه در راهپیمایی روز قدس نشان همبستگی امت اسلام در برابر ظلم است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو اضافه کرد: نامگذاری روز قدس در آخرین روز ماه مبارک رمضان تقابل با جشن اورشلیم که با هدف توسعه رژیم جعلی صهیونیسم برگزار می شد است که با تصمیم امام راحل و هدایت های رهبر معظم انقلاب اسرائیل بیش از پیش تضعیف شده است.

گروسی به موفقیت اسرائیل در جنگ شش روزه در سال ۱۳۴۶ اشاره کرد و گفت: خیانت سران عرب و حمایت آمریکا و انگلیس باعث پیروزی اسرائیل در این جنگ شد و براساس آن اسرائیل ادعای نیل تا فرات را مطرح کرد که با پیروزی انقلاب اسلامی و مقابله ایران با این رژیم جعلی، تمام برنامه های آنان برای توسعه اسرائیل ناکام ماند.

رئیس هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد ماکو اضافه کرد: توطئه و فتنه جدید دشمنان از جمله اسرائیل، در قالب شعار زن زندگی آزادی خود را نشان داد که آن هم با هوشیاری مردم و با تدابیر رهبری خنثی شد.

وی با بیان اینکه موفقیت جمهوری اسلامی در خنثی کردن توطئه های نظامی و سیاسی دشمنان باعث شد دشمن به جنگ اقتصادی روی بیاورد اذعان داشت: نامگذاری سال های اخیر با محوریت اقتصاد توسط مقام معظم رهبری نشان اهمیت جنگ اقتصادی است.

گروسی تلاش برای تحقق ” شعار مهار تورم و رشد تولید” را وظیفه همگانی  عنوان کرد و اظهار داشت: در راستای رشد با همکاری دستگاه های اجرایی منطقه برنامه هایی را تدوین کرده ایم که با کمک شما مردم عزیز انشاله شاهد موفقیت در تحقق این شعار باشیم.

وی از راه اندازی سامانه ایده ها در منطقه آزاد ماکو خبرداد و گفت: تمامی نخبگان، پژوهشگران،‌اساتید، دانشجویان، فعالان اقتصادی و اقشار مختلف مردم هر برنامه و ایده ای برای توسعه و رشد اقتصادی منطقه داشتند ارائه کنند تا در تدوین طرح جامعه و راهبردی منطقه استفاده شود.

شایان ذکر است: راهپیمایی روز قدس در شهرستان های ماکو،‌شوط و پلدشت با حضور پرشور و انقلابی مردم منطقه آزاد ماکو برگزار شد.

پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: