معرفی جزیره کیش به عنوان پایلوت "طرح مشعل"

معرفی جزیره کیش به عنوان پایلوت "طرح مشعل"
کدخبر : 580315

مدیرعامل جامعه بازاریان کیش از راه اندازی"سامانه مشعل" از دهم تا 15 تیر برای دریافت "بنزین رایگان" مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با خودروی شخصی به جزیره کیش را دارند خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، رحمان سادات نجفی با اشاره به راه اندازی "سامانه مشعل" در رویداد "سلام هم وطن" که با حضور تمام تشکل های صنفی در ادامه برنامه های جشنواره تابستانی برگزار خواهد شد افزود: جزیره کیش به عنوان یکی از مهمترین مقاصد گردشگری ایران پایلوت "طرح مشعل" معرفی شده است.

سادات نجفی از اجرای این طرح از دهم تا پانزدهم تیر خبر داد و افزود: عرضه"بنزین رایگان" به عنوان یکی از مشوق ها برای گردشگران و مسافران و به صورت مکان محور در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل جامعه بازاریان کیش در خصوص فعالیت این سامانه اظهار داشت: مسافرانی که قصد سفر با خودروی شخصی به جزیره کیش را دارند می توانند با ورود به این سامانه با مشخص کردن شهر خود، از میزان بنزین و محل پمپ بنزین هایی که در مسیر مشخص شده است اطلاع پیدا کنند.

وی با بیان این که تخفیفات فروشگاه های عضو "سامانه مشعل" به صورت بنزین در اپ گردشگران واریز خواهد شد گفت: میزان بنزین تعریف شده قابلیت نقد شوندگی و انتقال به غیر را داشته و گردشگران می توانند با ارائه شماره کارت بانکی مبلغ تخفیف را دریافت کنند.

رحمان سادات نجفی به اجرای این طرح توسط یکی از شرکت های استارتاپی در کشور اشاره کرد و افزود: این طرح جایگزینی برای تشویق گردشگران و مسافران به انجام سفرهای زمینی و ارزان است.

مدیرعامل جامعه بازاریان کیش با بیان این که برای اطلاع مردم سایر نقاط کشور از اجرای این طرح باید اقدامات لازم در نظر گرفته شود گفت: استفاده از ظرفیت های تبلیغاتی می تواند نقش مهمی در معرفی هر چه بهتر این طرح ایفا کند.

وی با اشاره به این نکته که شش استان جنوبی کشور به عنوان مهمترین بازار هدف این طرح در نظر گرفته شده است افزود: مسافران و گردشگرانی که قصد سفر از سایر نقاط کشور به جزیره کیش را دارند نیز می توانند از "طرح مشعل" استفاده کنند.

رحمان سادات نجفی عنوان کرد: مراکزی که به مسافران و گردشگران تخفیف ارائه می دهند در "سامانه مشعل" مشخص شده است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: