فولاد آلیاژی ایران

معدن جدید به خط تولید شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان وارد می شود

معدن جدید به خط تولید شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان وارد می شود
کدخبر : 580335

مدیرعامل شرکت بین المللی توسعه صنایع و معادن غدیر در سفر به یزد و بازدید از شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان گفت: طی تفاهم نامه با سازمان انرژی اتمی یک معدن در بهاباد را در اختیار خواهیم گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد آلیاژی ایران، مدیرعامل شرکت بین المللی توسعه صنایع و معادن غدیر در بازدید از شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان در جمع هیئت مدیره و مدیران شرکت، بیان کرد: این شرکت با موفقیت چشمگیر خود در طی سالهای اخیر، سال گذشته هزار و یکصد میلیارد ریال اوراق توسط این شرکت منتشر شد.

دکتر ابوتراب فاضل یکی از چالش های شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان را قطعی گاز در برخی برهه های زمانی دانست و گفت: استان یزد مصرف گاز بالایی دارد و به دلیل اینکه واحد آهن اسفنجی فعالیت دارد دچار آسیب می شود که باید برای رفع این نقیصه از سمت وزارتخانه ها اقدام شود.

فاضل با بیان اینکه با معادن خوبی همکاری داریم، افزود: طی تفاهم نامه با سازمان انرژی اتمی یک معدن در بهاباد را در اختیار خواهیم گرفت.

وی درباره فعالیت شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان گفت: فعالیت این شرکت در همه حوزه ها به ویژه حوزه آهن اسفنجی تاکنون منحصر به فرد بوده و سطح تحصیلات همه کارکنان این شرکت تحصیلات عالیه دانشگاهی است.

راهی که در شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان طی شد اصولی و تخصصی است

مهندس محمدرضا پاکسیما مدیرکارخانه آهن‌ و فولاد غدیر ایرانیان در سفر مدیرعامل شرکت بین المللی توسعه صنایع و معادن غدیر و مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری غدیر به استان یزد، با گرامیداشت هفته قوه قضاییه و گرامیداشت اعیاد قربان و غدیر گفت: بسیار افتخار می کنیم و خرسندیم که نامگذاری شرکت فولاد غدیر ایرانیان وامدار واقعه غدیرخم است.

مهندس پاکسیما افزود: راهی که در شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان طی شد اصولی و تخصصی است چرا که شرکت سال ۱۳۸۹ ایجاد شد و هم اکنون شرکت فولاد غدیر ایرانیان به یک هلدینگ تبدیل شده است و ۵۰ درصد سهام فولاد شاهرود، ۳۰ درصد از سهام صنایع معدنی نوظهور شاهرود، ۱۹ درصد سهام صنایع معدنی نوظهور بافق، صنایع معدنی اسید آمینه بهاباد ۳۴ درصد، صنایع توسعه آهن و فولاد گل‌گهر ۳ درصد، توسعه فولاد قشم ۱۰ درصد و ارزش آفرینان چادرملو ۱ درصد دارای سهام هستیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: