بانک شهر

پیام تبریک مدیرعامل بانک شهر به مناسبت فرا رسیدن عید سعید قربان

پیام تبریک مدیرعامل بانک شهر به مناسبت فرا رسیدن عید سعید قربان
کدخبر : 580347

مدیرعامل بانک شهر با انتشار پیامی فرارسیدن عید باشکوه و مسعود قربان را تبریک گفت و از این رویداد تاریخی بزرگ به عنوان عیدی عظیم و شگفتی‌ساز یاد کرد که در تاریخ بشریت بی نظیر است.

به گزارش روابط عمومی بانک شهر، متن پیام دکترسیدمحمدمهدی احمدی، به این شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

اِنَّمَا یَکتَفِی‌ المُکتَفونَ‌ بِفَضلِ قُوَّتِکَ فَصَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ وَ اکفِنَا وَ اِنَّما یُعطِی المُعطونَ مِن فَضلِ جِدَتِکَ فَصَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ وَ اَعطِنَا

عید بزرگ و شگفتی ساز قربان یکی از رویدادهای معنوی عظیم و بی نظیر در تاریخ بشریت و جهان است و تامل در حکمت مندرج در عید قربان برای همه‌ مومنان جهان گشاینده راه ها و هموار کننده پیچ و خم های بسیاری در مسیر زندگی است .

با تفکر در واقعه عید قربان به واسطه قدردانی پیامبر برگزیده،‌ حضرت ابراهیم (ع) در پیشگاه بزرگ الهی با نثاری بالاتر از ایثار جان و آن هم نثار جان عزیزان، قادر به درک مفهوم عمیق واژه ایثار هستیم. پیمودن این مرحله عالی از گذشت نمادی برای مؤمنانی است که می خواهند راه حقیقت و تعالی بشری و عروج الهی و معنوی را طی کنند.

اینجانب در ماه پر جلال و عظمت ذی الحجه که ماه تضرع و توسل به درگاه احدیت است فرارسیدن عید باشکوه و مسعود قربان را به تمامی مردم عزیز و ایثارگر ایران و مسلمانان و پیروان ادیان ابراهیمی تبریک و تهنیت عرض می کنم.

امیدوارم همه ما بتوانیم با امید بستن به فضل الهی و با پناه جستن به درگاه احدیت و رعایت تقوا و یاد خدا در همه‌ مراحل زندگی و تلاش ها و مجاهدت های خود در عرصه های فردی و اجتماعی و در مسیر کار و زندگی، گام های موثر و مفیدی برای مردم، جامعه و آیندگان بر داریم.

سیدمحمدمهدی احمدی

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: