ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده

مراکز اسقاط مکلفند ارزش لاشه خودرو فرسوده را به مالکان پرداخت کنند / مراکز متخلف از طرح جایگزینی حذف می‌شوند

 مراکز اسقاط مکلفند ارزش لاشه خودرو فرسوده را به مالکان پرداخت کنند / مراکز متخلف از طرح جایگزینی حذف می‌شوند
کدخبر : 580483

مدیر اجرایی ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده گفت: مراکز اسقاط مکلفند ارزش لاشه خودرو فرسوده را به مالکان پرداخت کنند.

به گزارش ایدرو نیوز ، محمد حیدری پاشاکی افرود: متقاضیانی که در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده شرکت کرده و در قرعه‌کشی شرکت‌های خودروساز برنده شده‌اند باید به ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده به نشانی nnhk.ir مراجعه کنند. وی گفت: این دسته از متقاضیان پس از ثبت‌نام در سایت مذکور و انتخاب مرکز اسقاط مورد نظرشان باید به همراه خودرو و مدارک مربوطه به مرکز اسقاط انتخاب شده برای تحویل و اسقاط خودرو خود مراجعه کنند.

مدیر اجرایی ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده تصریح کرد: مراکز اسقاط مکلفند پس از اسقاط خودرو متقاضیان، ارزش لاشه خودرو فرسوده را به حساب مالکان خودروهای فرسوده واریز کنند.

وی خاطرنشان کرد: در صورتی که مرکز اسقاط از پرداخت وجه لاشه خودرو به مالک خودرو فرسوده خودداری کند تخلف بوده و مالکان می‌توانند از طریق سامانه ۱۲۴ طرح شکایت کنند.

حیدری تاکید کرد: ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده در صورت بروز این تخلف، ضمن برخورد با مراکز اسقاط متخلف، آنها را از طرح جایگزینی خودروهای فرسوده حذف می‌کنند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: