منطقه ازاد ماکو

نخستین جلسه ستاد جهش سرمایه‌گذاری و صادرات منطقه آزاد ماکو برگزار شد

نخستین جلسه ستاد جهش سرمایه‌گذاری و صادرات منطقه آزاد ماکو برگزار شد
کدخبر : 580560

اولین جلسه ستاد جهش سرمایه‌گذاری و صادرات سازمان منطقه آزاد ماکو با محوریت معرفی بسته های پیشنهادی به سرمایه گذاران خارجی و داخلی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری منطقه ازاد ماکو، نخستین جلسه ستاد جهش سرمایه گذاری و صادرات منطقه آزاد ماکو با حضور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل، مشاور و قائم‌مقام دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در ستاد جهش سرمایه گذاری و صادرات و معاونین و مدیران سازمان برگزار شد.

در این جلسه موضوع برگزاری نمایشگاه های داخلی و خارجی به منظور معرفی ۱۰۰ بسته سرمایه گذاری آماده شده در منطقه آزاد ماکو وجذب سرمایه گذاران خارجی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو با اشاره به استقبال سرمایه گذاران خارجی از کشورهای ترکیه، عراق و اقلیم کردستان، کویت، پاکستان و امارات در نمایشگاه ایران اکسپو از بسته های سرمایه گذاری منطقه ازاد ماکو گفت: برگزاری اینگونه نمایشگاه ها باعث می شود تا فرصت‌‌ها و پتانسیل های مناطق آزاد  در معرض اطلاع و انتخاب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی قرار گیرد؛ آنها نیز آگاه شوند‌، تسهیل‌گری را ببینند و به‌ واسطه آن در مناطق آزاد حضور پیدا کرده و سرمایه‌گذاری کنند.

حسین گروسی اضافه کرد: رویکرد سازمان منطقه آزاد ماکو در سال جدید جذب سرمایه گذاران خارجی است و در این راستا تمامی مشکلات و موانع بر سر راه سرمایه گذاری در منطقه آزاد ماکو در حال برطرف شدن بوده و سرمایه گذاری در این منطقه قطعا برای آنان سودآور خواهد بود.

همچنین مقرر گردید فرصت ها و بسته های سرمایه گذاری در راستای ایجاد جهش سرمایه گذاری و صادرات از طریق جذب سرمایه گذاران توانمند به منطقه به نحو مطلوبی آماده و در نمایشگاه به مخاطبین معرفی و عرضه گردند.

گفتنی است در این نشست احکام اعضای ستاد جهش سرمایه گذاری و صادرات منطقه آزاد ماکو نیز صادر شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: