بیمه اتکایی ایران معین

آیین تودیع و معارفه مدیرعامل هلدینگ توسعه کسب و کار سبا

آیین تودیع و معارفه مدیرعامل هلدینگ توسعه کسب و کار سبا
کدخبر : 580683

روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۱۱ با حضور جناب آقای رمضانپور معاونت محترم توسعه مدیریت و منابع شرکت سهامی بیمه ایران و جناب آقای مونسان مدیرکل محترم دفتر هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی بیمه ایران و جناب آقای زیارانی مدیرکل محترم سرمایه گذاری و امورمجامع شرکت سهامی بیمه ایران و مدیران عامل محترم شرکت های تابعه هلدینگ توسعه کسب و کار سبا در محل هلدینگ توسعه کسب و کار سبا برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی بیمه اتکایی ایران معین به نقل از هلدینگ سبا، در ابتدا، تودیع و تقدیر و تشکر  از جناب آقای دکتر محسن احمدی، رئیس محترم هیات مدیره و مدیر عامل پیشین هلدینگ سبا و معارفه جناب آقای هاشم مهریار، عضو محترم هیات مدیره ، به عنوان سرپرست این هلدینگ به عمل آمد.

 

 در این مراسم، حاضرین جلسه از تلاش ها و زحمات دکتر محسن احمدی در طول تصدی مدیریت عامل هلدینگ سبا تقدیر و تشکر به عمل آوردند و برای ایشان آرزوی موفقیت کردند و برنامه های ۱۱۰ روزه اول سال جاری پیگیری و بررسی شد.

 در انتها با معرفی جناب آقای هاشم مهریار به عنوان سرپرست هلدینگ توسعه کسب و کار سبا ، حاضرین اظهار امیدواری کردند که با عنایت به شایستگی‌های ایشان بتوان شاهد اصلاح، بهبود و ارتقاء روش های انجام کار و افزایش هرچه بیشتر بهره‌وری این هلدینگ بود.

 

مراسم با تشریح برنامه های سرپرست جدید به پایان رسید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: