منطقه ویژه اقتصادی لامرد

پیام مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم حسینی

پیام مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم حسینی
کدخبر : 581317

تبعیت از امام و ولی باعث سعادت دنیا و آخرت اهل ایمان شد و پیروی از اهل شیطان باعث شقاوت و بدبختی و خسران عده بسیاری از مردم شد. عده ای که با سکوت و یا در مقابله با امام زمان خود شمشیر از نیام کشیدند و به مبارزه پرداختند.

به گزارش روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی لامرد، مهندس فتاحی مدیرعامل، در پیامی فرا رسیدن محرم حسینی، ماه حزن و اندوه را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:بسم الله الرحمن الرحیماین چه شوری است که از یاد تو برپاست حسینماه محرم فرا رسید و دلهایمان دوباره غبار غم گرفت. غم مصیبتی که مانند آن جز برای امام حسین (ع) برای اهل زمین و آسمان رخ نداده است. تبیین چگونگی حادث شدن اتفاقات محرم سال ۶۱ هجری و نحوه مواجهه مردم آن زمان با این اتفاق بسیار مهم و چراغ راه ما و آیندگان است. تبعیت از امام و ولی باعث سعادت دنیا و آخرت اهل ایمان شد و پیروی از اهل شیطان باعث شقاوت و بدبختی و خسران عده بسیاری از مردم شد. عده ای که با سکوت و یا در مقابله با امام زمان خود شمشیر از نیام کشیدند و به مبارزه پرداختند.

امروز نیز همان عاشورای سال ۶۱ هجری است. دشمن در اطراف حریم انقلاب اسلامی خیمه زده و با استفاده از ابزار تحریم، مانع حرکت انقلاب و مردم ایران می‌شود ولی زهی خیال باطل که این مردم با پیروی از منویات امام و رهبر خود و در تأسی از شعار آسمانی امام حسین(ع) که فرمودند هیهات من الذله، به پای ایران، انقلاب و آرمان های آن تا پای جان ایستاده اند. لازم می‌دانم فرا رسیدن ایام ماه محرم و ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام را خدمت همه همکاران عزیز و شریف تسلیت عرض نموده و از خداوند توفیق حرکت در مسیر این امام همام را مسالت می‌نمایم.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: