ایرانسل

جوایز ویژه لنز برای تماشاگران برگزیده در تابستان

جوایز ویژه لنز برای تماشاگران برگزیده در تابستان
کدخبر : 581318

لنز ایرانسل با برگزاری جشنواره تابستانی، به کاربرانی که بیشترین دقیقه تماشای بی‌وقفه را در این پلتفرم داشته باشند، جوایز ویژه اهدا می‌کند.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، جشنواره تابستانی لنز تا روز ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ ادامه دارد و جوایز آن به صورت ماهانه براساس قرعه‌کشی میان کاربرانی که بیشترین دقیقه تماشای بی‌وقفه را دارند، اهدا می‌شود. بر همین اساس حداقل زمان تماشای بی‌وقفه برای کسب امتیاز در این جشنواره ۱۰ دقیقه است و به ازای هر ۳۰ دقیقه تماشای محتواهای لنز، کاربران ۴۰ امتیاز کسب می‌کنند.

تلویزیون اینترنتی اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، برای کاربران خود در فصل تابستان، این جشنواره را در نظر گرفته تا آن دسته از کاربرانی که مجموع دقیقه تماشای بی‌وقفه بیشتری در وبسایت و اپلیکیشن لنز دارند، جوایزی شامل پلی‌استیشن ۵، گوشی تلفن همراه سامسونگ گلکسی S21FE، لباس اصلی تیم‌های بارسلونا و رئال مادرید و جوایز نقدی، هدیه بگیرند.

اپلیکیشن لنز، تلویزیون اینترنتی ایرانسل، اولین ارائه‌دهنده 5G و رکورددار سرعت و تعداد سایت‌ نسل پنج در ایران است که کاربران می‌توانند آن را بدون هزینه دانلود کنند و هر لحظه و هر کجا، به مجموعه‌ای از جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی (دوبله و با زیرنویس فارسی)، برنامه‌های زنده تلویزیونی، پخش مستقیم مسابقه‌های ورزشی (پخش زنده فوتبال، پخش زنده شبکه سه و…) روی گوشی تلفن همراه یا در منزل روی تلویزیون دسترسی داشته باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: