شرکت بیمه زندگی خاورمیانه

مجمع عمومی عادی سالانه شرکت بیمه زندگی خاورمیانه برگزار شد

مجمع عمومی عادی سالانه شرکت بیمه زندگی خاورمیانه برگزار شد
کدخبر : 581504

مجمع عمومی عادی سالانه شرکت بیمه زندگی خاورمیانه، شنبه 31 تیرماه 1401 در هتل ارم تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بیمه زندگی خاورمیانه مجمع عمومی عادی سالانه شرکت بیمه زندگی خاورمیانه 31 تیرماه با حضور 61/40 درصد سهامداران یا نمایندگان قانونی آنان و همچنین اکثریت اعضاء هیأت‌مدیره، مدیرعامل، بازرس قانونی و نمایندگان محترم سازمان بورس اوراق بهادار و بیمه مرکزی در هتل ارم تهران برگزار شد.

پس از قرائت گزارش هیأت‌مدیره به مجمع عمومی عادی صاحبان سهام توسط مهدی نوروزی مدیرعامل شرکت و ارائه گزارش بازرس و حسابرس مستقل قانونی، مجمع صورت‌های مالی دوره مالی منتهی به 1401/12/29 را با اکثریت آراء تصویب نمود. همچنین معاملات موضوع ماده 129 لایحه قانونی اصلاح قسمتی از قانون تجارت با اکثریت آراء مورد تصویب و تنفیذ مجمع قرار گرفت.

مجمع با اکثریت آراء تقسیم مبلغ  360 میلیارد ریال سود سهام پیشنهادی بین سهامداران (به ازای هر سهم یکصد و پنجاه ریال) برای دوره مالی منتهی به 1401/12/29 را تصویب نمود.

مجمع با اکثریت آراء حاضرین در جلسه و با رعایت ماده 147 لایحه قانونی اصلاح قسمتی از قانون تجارت، مؤسسه حسابرسی تدوین و همکاران را به عنوان حسابرس و بازرس اصلی شرکت و مؤسسه حسابرسی بیات رایان را به عنوان بازرس علی‌البدل برای مدت یک سال انتخاب نمودند و اختیار تعیین حق‌الزحمه حسابرس و بازرس قانونی به هیأت‌مدیره شرکت تفویض گردید.

با تصویب سهامداران مقرر شد مبلغ ده هزار و هشتصد میلیون ریال به صورت ناخالص به عنوان پاداش عملکرد سال مالی 1401 به اعضای هیأت‌مدیره پرداخت گردد.

در خصوص تعیین حق حضور اعضاء غیرموظف هیأت‌مدیره مراتب مطرح و حق حضور پیشنهادی به مبلغ بیست و پنج میلیون ریال ناخالص در ماه به شرط حداقل شرکت در یک جلسه، با اکثریت آراء حاضرین در مجمع به تصویب رسید.

مجمع با اکثریت آراء روزنامه کثیرالانتشار اطلاعات را برای درج آگهی‌های شرکت در سال مالی 1402 مورد تصویب قرار داد.

در صورت ضرورت‌یافتن تشکیل کمیته‌های موضوع بند ۲۲ ماده ۴۰ اساسنامه، تعیین حق‌الزحمه هر یک از اعضا جهت شرکت در جلسه بیست میلیون ریال مصوب گردید.

مجمع اختیار تغییر و انتخاب اکچوئر رسمی و علی البدل و همچنین تعیین و پرداخت حق‌الزحمه ایشان را با در نظر گرفتن ضوابط ابلاغی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران به هیأت‌مدیره شرکت تفویض نمود.

مجمع جهت رعایت تبصره ماده 40 دستورالعمل آئین‌نامه حاکمیت شرکتی جهت مشارکت در کمک‌های عام‌المنفعه و رعایت مسئولیت‌های اجتماعی پرداخت مبلغ ده هزار میلیون ریال را با نظارت هیأت‌مدیره مصوب نمود.

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: