توسط استاندار خراسان جنوبی صورت گرفت؛

تقدیر از مجتمع معدنی خراسان جنوبی به عنوان بنگاه اقتصادی سرآمد در مهارت آموزی

تقدیر از مجتمع معدنی خراسان جنوبی به عنوان بنگاه اقتصادی سرآمد در مهارت آموزی
کدخبر : 582366

استاندار خراسان جنوبی طی مراسمی در اختتامیه جشنواره مهارت استانی از مجتمع معدنی خراسان جنوبی به عنوان بنگاه اقتصادی سرآمد در امر مهارت آموزی تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی مجتمع معدنی خراسان جنوبی؛ در مراسم اختتامیه دومین جشنواره مهارت خراسان جنوبی که با حضور جواد قناعت، استاندار خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد، از ۲۴ بنگاه اقتصادی و فعالان حوزه مهارت آموزی استان تقدیر و قدردانی شد.

استاندار خراسان جنوبی در این مراسم با بیان اینکه تأمین و ایجاد زیرساخت ها یکی از مهمترین برنامه های دولت در استان است، تاکید کرد: یکی از زیرساخت های مهم در هر حوزه تأمین نیروی انسانی متخصص و مهارت دیده در آن حوزه است که برای تحقق، نیاز به برنامه‌ریزی‌های دقیق دارد.

قناعت با تأکید بر اینکه مهارت آموزی یکی از نیازهای جدی بازار کار است، تصریح کرد: در حال حاضر نیروهای تحصیل‌کرده زیادی در کشور داریم که علیرغم تکمیل تحصیلات برای ورود به بازار کار نیاز به مهارت آموزی دارند.

حسن کامرانی فرد، مدیر کل فنی و حرفه ای خراسان جنوبی نیز در این مراسم با اشاره به راه اندازی چهار مرکز ملی در استان، اظهار داشت: دپارتمان ملی معدن یکی از این مراکز است که سال گذشته با مشارکت و همکاری سازمان ایمیدرو در استان راه اندازی شد.

گفتنی است مجتمع معدنی خراسان جنوبی با عنوان بنگاه اقتصادی سرآمد در امر مهارت آموزی با دریافت لوح تقدیر از استاندار خراسان جنوبی تقدیر شد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: