مدیرعامل بانک رفاه کارگران تاکید کرد

ضرورت نهادینه شدن تفکر بسیجی در جامعه

ضرورت نهادینه شدن تفکر بسیجی در جامعه
کدخبر : 583605

مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: نهادینه شدن تفکر بسیجی در جامعه یک ضرورت است و راهکار حل مشکلات، حرکت در مسیر شجره طیبه است.

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، دکتر اسماعیل للـه‌گانی با بیان این مطلب در نشست مشترک با حجت‌الاسلام لطف‌الله ثقفی مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی در امور ایثارگران و مهندس طاها شفیعی فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که با حضور فرماندهان مرکز مقاومت بسیج صندوق‌ها، بانک‌ها و سازمان‌های زیرمجموعه این وزارتخانه در محل بانک رفاه برگزار شد، افزود: جای بسی افتخار است که ایران اسلامی توانسته است با بهره گرفتن از این تفکر و فرهنگ دستاوردهای بسیار بزرگی را در عرصه‌های مختلف به دست آورد.

وی افزود: امروز دنیا، جمهوری اسلامی ایران را به عنوان یک قدرت منطقه‌ای و جهانی می‌شناسد و این مهم ناشی از رویکرد بسیجی است که در مسئولان و مدیران عالی کشور وجود دارد.

دکتر للـه‌گانی تصریح کرد: اگرچه فرهنگ بسیجی باعث شده است تا به دستاوردهای بسیار بزرگی دست پیدا کنیم اما نباید به این سطح از موفقیت راضی شویم و لازم است در پیشبرد برنامه‌های توسعه‌ای از این فرهنگ به نحو مطلوب‌تری بهره بریم.

وی به ضرورت جهاد تبیین در راستای اجرایی شدن فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) اشاره کرد و گفت: هر مجموعه‌ای که در این راستا اقدام کند بانک رفاه کارگران از آن مجموعه حمایت می‌کند.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران فضای مجازی را به عنوان یکی از ابزارهای جهاد تبیین برشمرد و گفت: معتقد هستم در این حوزه نباید عقب بنشینیم و اقدامات دیگران را مشاهده کنیم، بلکه باید از ظرفیت‌های این فضا در راستای جهاد تبیین و پرورش سرباز ولایت بهره‌برداری کنیم.

 

وی در بخش دیگری از این نشست به همراهی بانک رفاه کارگران در پیاده‌روی اربعین اشاره کرد و گفت: در سال‌های اخیر سعی کرده‌ایم همراهی از این مراسم باشکوه را افزایش دهیم چراکه اعتقاد داریم هرچه در این زمینه تلاش کنیم چند برابر آن به بانک برمی‌گردد.  

به گفته وی، بدون شک یکی از برکات این حمایت‌ها، افزایش موفقیت‌های بانک رفاه کارگران است.

وی با بیان اینکه بانک رفاه کارگران توانسته است به عنوان یک مجموعه اقتصادی در ارائه خدمات به جامعه هدف خود از ظرفیت‌های تفکر بسیجی استفاده کند، خاطرنشان ساخت: از جمله جامعه هدف بانک رفاه بازنشستگان و مستمری‌بگیران تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند که این بانک ماهانه 40 هزار فقره تسهیلات به صورت غیرحضوری و بدون ضامن به آن‌ها پرداخت می‌کند.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران در پایان از آمادگی این بانک به منظور حمایت از معیشت جامعه هدف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد و گفت: آماده‌ایم در راستای ایفای نقش موثر در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی به سهم خود در این زمینه اقدام کنیم.

 

مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی در امور ایثارگران نیز طی سخنانی در این نشست با قدردانی از اقدامات بانک رفاه کارگران در حوزه بسیج، تصریح کرد: مجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی کاملا در جریان دستاوردها و اقدامات این بانک در حوزه‌های مختلف از جمله حوزه بسیج است و از جانب دکتر خاندوزی مقام عالی وزارت قدردان خدمات و زحمات دکتر للـه‌گانی مدیرعامل بانک هستیم.

حجت‌الاسلام لطف‌الله ثقفی از تبدیل وضعیت بانکیاران ایثارگر به عنوان یکی از اقدامات ارزنده بانک رفاه کارگران نام برد و گفت: این بانک در راستای اجرای قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران پیشرو بوده که شایسته قدردانی است.

وی به اقدامات بانک رفاه کارگران در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی اشاره کرد و گفت: مجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی به طور کامل در جریان اقدامات بانک رفاه در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی قرار دارد و فعالیت‌های اثربخش این بانک در راستای ساخت مدرسه، آبرسانی به روستاهای محروم، بازسازی مقبره شهدای گمنام، ساخت مسکن برای مددجویان، ساخت خوابگاه دانشجویی، ساخت و تعمیر مراکز بهداشتی و درمانی در استان‌های کم‌برخوردار و.. به خوبی در این وزارتخانه اطلاع‌رسانی می‌شود.

 

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز طی سخنانی در این نشست، مدیران عالی بانک رفاه کارگران را پاسدار ولایت توصیف کرد و گفت: انقلابی و ولایی بودن این مدیران کاملا ثابت شده است و اقدام این عزیزان در مسیر ظهور امام زمان(عج) است.

مهندس طاها شفیعی تصریح کرد: بانک رفاه کارگران با تمام وجود به دنبال ارتقای فرهنگ بسیجی است و در این حوزه از مجموعه‌های پیشرو در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

 

شایان ذکر است، هادی کریمی فرمانده مرکز مقاومت بسیج بانک رفاه کارگران نیز طی سخنانی در این نشست برخی از اقدامات این مرکز در سال‌های اخیر را تشریح کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: