با حضور فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران:

مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در بانک سپه برگزار شد

مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در بانک سپه برگزار شد
کدخبر : 584009

ویژه برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دکتر آیت اله ابراهیمی مدیرعامل، جمعی از خانواده معظم شهدا، اعضای هیات مدیره، مدیران و کارکنان بانک سپه برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، در این مراسم که به همت اداره کل روابط عمومی و حوزه مقاومت بسیج شهدای بانک سپه در محل سالن همایش های ساختمان شهید سلیمانی بانک برگزار شد، سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی، مدافعان حرم و سلامت و شهدای امنیت، با ابراز خرسندی از حضور در جمع کارکنان بانک انقلابی سپه، امنیت و آرامش امروز کشور را مرهون مجاهدت ها و رشادت های شهدا و ایثارگران دانست.

سردار تنگسیری با مرور خاطرات و وقایع سال های دفاع مقدس، پیروزی رزمندگان اسلام با دست خالی در مقابل ارتش تا دندان مسلح حزب بعث را حاصل عنایت خداوند متعال عنوان کرد و گفت: در سال های پایانی جنگ تحمیلی با کشیده شدن جنگ به دریا و هدف قرار گرفتن سکوهای نفتی، امریکا عملا وارد جنگ مستقیم با ایران شد که با شجاعت جوانان غیور میهن اسلامی ضربه های مهلکی به آنان وارد آمد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران توکل و تکیه بر قدرت لایزال الهی را رمز موفقیت و پیروزی ایران اسلامی در تمامی عرصه های حساس و سرنوشت ساز کشور بیان کرد.    

سردار تنگسیری با اشاره به امدادهای متعدد الهی در دوران دفاع مقدس، پیشرفت چشمگیر قدرت نظامی و موشکی امروز ایران با تکیه بر دانش بومی و با وجود  تحریم های ظالمانه را از دستاوردهای خون شهدا برشمرد و بر لزوم قدرشناسی و پاسداشت فداکاری های این عزیزان تاکید کرد.

در ادامه از خانواده های شهدای مدافع امنیت، شهید روح الله عجمیان و شهید پوریا احمدی تجلیل شد. همچنین مدیرعامل بانک سپه در این مراسم از سردار تنگسیری فرمانده  نیروی دریایی سپاه پاسداران تقدیر و تجلیل به عمل آورد. مداحی مداح اهل بیت حاج مهدی مقدم پایان بخش ویژه برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس بود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: