توسط مدیرعامل بانک رفاه کارگران

سامانه مدیریت یکپارچه کارت "می‌کارت" افتتاح شد

سامانه مدیریت یکپارچه کارت "می‌کارت" افتتاح شد
کدخبر : 584111

سامانه مدیریت یکپارچه کارت "می‌کارت"، توسط دکتر اسماعیل للـه‌گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، این سامانه در راستای صدور آنی همراه کارت و با هدف تسهیل در این مهم، در شعبه مرکزی بانک رفاه کارگران استان یزد به بهره‌برداری رسید.

بر اساس این گزارش، کوتاه شدن زمان صدور همراه کارت، امکان صدور در تمامی ایستگاه‌های کاری در سطح شعب و... از جمله مزیت‌های راه‌اندازی این سامانه است.

پیش از این برای صدور همراه کارت الزام به درج اطلاعات و حضور کاربر شعبه در سامانه‌های مختلف بود که با راه‌اندازی سامانه مدیریت یکپارچه کارت(می‌کارت)، این مهم تسهیل و صرفا از طریق یک سامانه انجام می‌شود.

 

مدیرعامل بانک رفاه کارگران طی سخنانی در مراسم آغاز به کار این سامانه، گفت: در حال حاضر این سامانه به صورت پایلوت در شعبه مرکزی یزد راه‌اندازی شده است و با اجرای آزمایشی آن و رفع ایرادات احتمالی، به سایر شعب گسترش خواهد یافت.

دکتر اسماعیل للـه گانی بر ضرورت توسعه خدمات دیجیتال در بانک رفاه کارگران تاکید کرد و گفت: بدون شک با توسعه این خدمات و اختصاصی‌سازی آنها، سبد محصولات بانک ارتقاء و ارائه خدمات بهینه و متمایز به مشتریان، افزایش می‌یابد.

وی تصریح کرد: بر اساس هدفگذاری صورت گرفته در حوزه خدمات الکترونیک و در راستای ایجاد نظام نوین بانکداری، ایجاد اکوسیستم بانکداری دیجیتال در بانک رفاه کارگران طراحی شده است و به شکل روزافزونی در حال ارتقاء است به گونه‌ای که این بانک در حال حاضر یکی از بانک‌های پیشرو در این زمینه است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: