آیگپ

چهارشنبه‌های شارژی در جشنواره پاییزی باشگاه آیگپیا

چهارشنبه‌های شارژی در جشنواره پاییزی باشگاه آیگپیا
کدخبر : 584122

جشنواره بزرگ پاییزی آیگپ با تخفیفات هیجان‌انگیز و جالب توجه راه‌اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی آیگپ، در راستای خدمت‌رسانی پیام‌رسان آیگپ در حوزه‌های مختلف، این اپلیکیشن ایرانی بر آن شد تا با فرا رسیدن فصل پاییز، خدمات ارزش افزوده‌ای را برای کاربران وفادار خود فراهم کند.

دراین سرویس بخش‌های مختلفی وجود دارد که کاربران می‌توانند با مراجعه به آن‌ها، کدهای تخفیف هیجان‌انگیزی را دریافت کنند.

در باشگاه آیگپیا طی دوره‌های مختلف تخفیف‌های متنوعی وجود داشته که در بازه‌های زمانی متفاوت به کاربران اختصاص پیدا کرده است. این تخفیف‌ها در زمینه‌های مختلف سرگرمی، اجتماعی، تخفیف در خریدهای آنلاین و ... بوده است. جشنواره پاییزی آیگپ نیز در این بازه زمانی تخفیف‌های ویژه‌ای برای استفاده کاربران آیگپ در فصل پاییز در نظر گرفته است.

چهارشنبه‌های شارژی یکی از هیجان‌انگیزترین خدمات در جشنواره پاییزی است. کاربران آیگپ در ساعت ۱۶ الی ۱۷ روزهای چهارشنبه با خرید شارژ تلفن همراه از آیگپ تا سقف ۲۰ هزار تومان، می‌توانند از تخفیف ۲۰ درصدی استفاده کنند.

کد تخفیف آکادمی آنلاین تخصص‌ها، کد تخفیف رزرو هتل و خرید بلیط اتوبوس، قطار و هواپیما و کد تخفیف پلتفرم آموزش بازارهای مالی نیز از دیگر خدمات باشگاه آیگپیا در جشنواره پاییزی است.

لازم به ذکر است که سرویس مذکور می‌تواند بخشی کاربردی برای استفاده از امتیازات آیگپ باشد چرا که با کسر امتیاز، کدهای تخفیف جالب توجهی به کاربران اختصاص می‌یابد.

برای استفاده از تخفیفات و همچنین برخورداری از سایر امکانات آیگپ کافی است که این پیام‌رسان را نصب کرده و از قابلیت‌های یک اپلیکیشن ایرانی لذت ببرید.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: