دکتر نجارزاده در دیدار با استاندارخراسان رضوی اعلام کرد:

حرکت همه جانبه بانک ملی ایران در مسیر کمک به توسعه استان

 حرکت همه جانبه بانک ملی ایران در مسیر کمک به توسعه استان
کدخبر : 584472

دکتر ابوالفضل نجارزاده مدیرعامل بانک ملی ایران در سفر به استان خراسان رضوی با حضور جمعی از مدیران ارشد بانک ملی ایران در دیدار با یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی از حمایت ها و مشارکت همه‌جانبه بانک در توسعه زیرساخت ها و طرح های عمرانی بویژه طرح نهضت ملی مسکن در استان خبرداد و پیرامون امور و مسائل بانکی و راه های مشترک همکاری جهت حل مشکلات و توسعه استان به گفت و گو پرداخت.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر نجارزاده در این نشست صمیمی به تشریح خدمات و توانمندیدهای بانک ملی ایران نیز پرداخت و گفت: بانک آمادگی کامل دارد تا استان را در توسعه طرح های عمرانی حمایت و همراهی کند.

وی با اعلام اینکه این بانک در سال گذشته به تمام تعهداتش در راستای اجرای تسهیلات تکلیفی عمل کرده است؛ افزود: بنا داریم امسال با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و هماهنگی‌های به‌عمل آمده بیش از پیش در راستای سیاست‌های دولت حرکت کنیم.

مدیرعامل بانک ملی ایران با بیان این که در راستای اجرای برنامه‌ها و سیاست‌های دولت سیزدهم اقدامات مثبت و سازنده‌ای صورت گرفته است، اظهار داشت: مصمم هستیم با تلاش مضاعف یاری‌رسان دولت در اشتغال‌زایی ، تکمیل و توسعه طرح‌های روبنایی و زیربنایی کشور باشیم و در این مسیر مصوبات سفرهای استانی ریاست محترم جمهور و همچنین مصوبات مربوط به نهضت ملی مسکن از اولویت‌های این بانک است.

وی با اشاره به این که بانک ملی ایران بانک مردم و دولت است، گفت: ارائه خدمات گسترده و همه‌جانبه برای تحقق سیاست‌ها و اهداف دولت سیزدهم از اولویت‌های بانک ملی ایران است.

 مدیرعامل بانک ملی ایران با تأکید بر این نکته که بانک ملی ایران بانک مردم و دولت است، افزود: بانک در سال جاری فرآیند تقویت و توسعه محصولات و خدمات خود را با هدف نیاز مشتریان و خلق زنجیره ارزش با قوت ادامه می‌دهد.

در ادامه این نشست، استاندارخراسان رضوی با طرح برخی از مسائل و مشکلات استان با دکتر نجارزاده گفت و کو کرد و به تبادل نظر پرداخت و خواستار کمک و حمایت گسترده بانک برای رشد نهضت ملی مسکن و توسعه راه‌های استان شد.

وی در این دیدار ضمن تقدیر از بانک ملی ایران برای اقدامات مؤثر در حمایت از توسعه صنایع استان گفت: قدرشناس کمک‌ها و خدمات بانک ملی ایران در امور توسعه استان هستیم.

استاندار خراسان رضوی در این دیدارگفت: با گسترش همکاری های دو جانبه می توانیم به نفع مردم قدم های مناسبی برداریم.

حمید صفای نیکو رئیس اداره امور شعب این استان نیز که در این دیدار حضور داشت گزارشی از عملکرد و اقدامات مهم و موثر بانک ملی ایران در این استان ارائه کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: