مناطق آزاد

پیام دبیر شورایعالی مناطق آزاد به مناسبت فرارسیدن هفته نیروی انتظامی

پیام دبیر شورایعالی مناطق آزاد به مناسبت فرارسیدن هفته نیروی انتظامی
کدخبر : 584597

مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی در پیامی فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را به فرماندهی و کادر خدوم فراجا تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، در متن پیام حجت‌الله عبدالملکی آمده است:

جناب آقای سردار سرتیپ احمدرضا رادان

با سلام و تحیات؛

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، با نقش‌آفرینی در راستای آرمان‌های انقلاب اسلامی، وظیفه‌ای سترگ در امنیت عمومی مردم و پاسداری از‌ دستاوردهای کشور را عهده‌دار است. همچنین پیوستگی اقتصاد و امنیت، به عنوان یک اصل ناگسستنی بر همگان اثبات شده است. امنیت پایدار موجود در کشور و مجموعه مناطق آزاد و ویژه اقتصادی نیز مرهون رشادت‌ها، مجاهدت‌ها و تدابیر آن نیروی ارزشمند است که جای قدردانی دارد.

از خط مشی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران می‌توان حرکت در مسیر اقتدار، قانون‌مداری، هوشمندسازی، مشارکت عمومی، انضباط اجتماعی، فداکاری، امنیت پایدار، حفظ ارزش‌ها و نیل به جامعه ایمانی را به وضوح دید.

اینجانب از سوی خود و همکارانم هفته نیروی انتظامی را به جنابعالی به عنوان فرمانده نیروی انتظامی کشور و تمام کارکنان خدوم این حوزه تبریک عرض می‌نمایم. امیدارم در پرتو الطاف الهی و ذیل فرماندهی نایب امام زمان علیه السلام در پیشبرد اهداف آن نیرو در گام دوم انقلاب اسلامی موید و سرفراز باشید.

حجت الله عبدالملکی

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: