بانک توسعه تعاون

بانوان نقش مهم و اثربخشی در عملکرد بانک ایفا می کنند

بانوان نقش مهم و اثربخشی در عملکرد بانک ایفا می کنند
کدخبر : 584708

محمد شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون گفت: بانوان شاغل در واحدهای ستادی و اجرایی بانک نقش و اثربخشی غیر قابل انکار و ارزشمندی در عملکرد مثبت بانک ایفا می کنند.

محمد شیخ حسینی در نشست با اعضا کمیته بانوان اظهار داشت: حدود ۲۰ درصد شاغلین بانک توسعه تعاون را بانوان مشغول خدمت هستند و سهم آنان در پیشبرد اهداف و سیاست های ابلاغی بانک بیشتر از این سهم بوده است.

وی با اشاره به جایگاه متعالی بانوان شاغل افزود: بانوان به طور عام در عرصه های مختلف اقتصادی و اجتماعی و نیز خانواده و همچنین به طور خاص در بانک توسعه تعاون نقش فعال و بسزایی بر عهده دارند از این رو حل مسائل و مشکلات و دغدغه های آنان همیشه مد نظر اینجانب و مدیران ارشد سازمان است تا بتوان با ایجاد فضای امن کاری و آرامش شرایط مناسبی جهت حضور و نقش آفرینی هر چه بیشتر آنها در بانک فراهم گردد.

در ادامه رسول ارجمند مدیر امور سرمایه انسانی ضمن ارائه گزارش عملکرد از اقدامات صورت گرفته توسط امور سرمایه انسانی در حوزه بانوان اظهار داشت: می توان گفت که بانک توسعه تعاون نسبت با سایر بانک ها توانسته با اعمال ظرفیت های قانونی از قوانین و مقررات و دستورالعمل های نهاد های دولتی بالاترین خدمات را به بانوان شاغل در بانک اختصاص گیرد.

در این مراسم زهرا روتیوند غیاثوند مشاور مدیر عامل در امور بانوان و دبیر و عضو کمیته بانوان ضمن ارائه گزارش از فعالیت ها و پیگیری این کمیته به همراه خانم ها سلیم پور رئیس شعبه آزادی به عنوان نماینده بانوان شاغل در واحدهای اجرایی بانک (صف)، آشتیانی کارشناس شرکت خدمات و پشتیبانی به عنوان نماینده بانوان شاغل در شرکت های تابع بانک، فخرائی کارشناس امور سرمایه انسانی به عنوان نماینده بانوان شاغل در ستاد به بیان مشکلات و دغدغه های موجود بانوان شاغل اشاره و خواستار توجه بیشتر مدیران ارشد در پرداخت های اضافه کاری و تشویقی، حفظ جایگاه مدیریتی و شغلی در دوران مرخصی زایمان ،معافیت های مالیاتی، پرداخت اضافه کار به سرپرست خانواده، دور کاری و شناور سازی ساعت حضور بانوان و... مطرح نمودند.

گفتنی است در این نشست احسان بندری رئیس اداره کل کارگزینی و هادی بخت یار رئیس اداره کل راهبری و پشتیبانی استانها و شعب حضور و نقطه نظراتی مطرح نمودند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: