به مناسبت روز جهانی کودک؛

کتابخانه عمومی قشم میزبان کلاس اولی ها

کتابخانه عمومی قشم میزبان کلاس اولی ها
کدخبر : 584750

مشاور فرهنگی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری جشنی با حضور کلاس اولی ها به مناسبت روز جهانی کودک و به میزبانی کتابخانه عمومی قشم خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، امینه دریانورد ضمن تبریک این روز جهانی به همه کودکان جزیره گفت: کودکان نبض زندگی و حساس ترین گروه جامعه هستند که نیازمند توجه بیشتر برای رشد بهتر می باشند.

وی که ریاست اداره ویژه کتابخانه عمومی شهرستان قشم را نیز برعهده دارد، هدف از برگزاری این جشن را آشنایی بیشتر کودکان با دنیای کتاب و کتابخوانی عنوان کرد و افزود: بازدید از کتابخانه، صدور کارت عضویت، کتابخوانی، اجرای نقاشی دیواری و آموزش کاردستی از برنامه های این جشن بود.

رییس اداره ویژه کتابخانه عمومی شهرستان قشم همچنین از برنامه ریزی برای برگزاری رویدادهایی با محوریت مناسبت های مرتبط با کودکان درراستای اقدامات و برنامه های معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم خبر داد و گفت: برپایی این رویدادها در محل کتابخانه، به ارتقا فرهنگ کتابخوانی در بین کودکان کمک کرده و حس ارزشمندی را به آن ها منتقل می کند.

گفتنی است، روز جهانی کودک با حضور کلاس اولی های دبستان فرهنگ، صبح امروز سه شنبه 18 مهرماه 1402 در کتابخانه عمومی شهر قشم برگزار شد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: