مدیر عامل شرکت بیمه آتیه سازان حافظ:

حدود هفت میلیون بازنشسته تحت پوشش بیمه تکمیلی آتیه سازان قرار دارند

حدود هفت میلیون بازنشسته تحت پوشش بیمه تکمیلی آتیه سازان قرار دارند
کدخبر : 584973

مدیر عامل شرکت بیمه آتیه سازان حافظ گفت: حدود هفت میلیون بازنشسته تحت پوشش بیمه تکمیلی آتیه سازان قرار دارند.

به گزارش پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت ایران، علیرضا نمازی مدیرعامل شرکت بیمه آتیه سازان حافظ این شرکت را زیر مجموعه و بازوی اجرایی و در اصل نظارتی بیمه سلامت کشور در حوزه بیمه تکمیلی و درمان معرفی کرد و گفت: این شرکت با توجه به نیاز کشور و توسط هیئت دولت مصوب و تاسیس شده که از نقشه‌های اصلی آن تنظیم بازار و نرخ بیمه تکمیلی درمان در کشور است.

 

وی با بیان اینکه این شرکت از سال ۸۱ مشغول به کار است گفت: این شرکت حدود ۴۴ شعبه و یک هزارو۱۰۰ نمایندگی در کل کشور دارد .

وی افزود: نکته مهمی که در حوزه سلامت مطرح است هزینه‌های درمان است که بیمه تکمیلی بعد از بیمه پایه به عهده گرفته و آن را سیاستگذاری می‌کند که بیمه آتیه سازان حافظ در این زمینه فعالیت‌های بسیار خوبی داشته و حدود ۷ میلیون نفر بازنشسته زیر مجموعه این بیمه می‌باشد.

مدیرعامل شرکت بیمه آتیه سازان حافظ  با بیان اینکه اگر شرکت بیمه آتیه‌سازان حافظ وجود نداشت بیمه تکمیلی و درمان رشد ۲ تا ۳ برابری را خواهد داشت و هزینه‌های زیادی روی دوش مردم وارد خواهد کرد اذعان داشت: به همین دلیل وچون این شرکت مسائل اجتماعی را حمایت می‌کند حفظ و حراست آن بسیار مورد تایید سازمان بیمه سلامت کشور است.

نمازی با اشاره به حدود ۷۶۰۰ مرکز بزرگ از شرکای کاری با شرکت بیمه آتیه‌سازان حافظ تصریح کرد: اخیراً رویکرد ما این است که بتوانیم تا حد امکان این مراکز را افزایش دهیم که در دو ماه اخیر حدود ۱۳۰۰ تا ۱۴۰۰ مرکز اضافه شده است.

وی ضمن با اشاره به اینکه بیمه آتیه‌سازان حافظ صرفاً در زمینه بیمه تکمیلی و درمان فعالیت می‌کند اظهار امیدواری کرد که این شرکت بتواند در بحث‌های دیگر نیز ورود کرده و با درآمد و منابعی که از جای دیگر دریافت می کند حوزه درمان را که معمولاً زیان ده است را پوشش داده و نگرانی مردم را بابت هزینه درمان تکمیلی کاهش دهد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: