با حضور نماینده ولی فقیه در خوزستان و فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج)؛

رزمایش همدلی و کمک مومنانه فولاد اکسین خوزستان برگزار شد/توزیع ۲٠٠٠ بسته آموزشی و نوشت افزار و کیف در مناطق محروم

رزمایش همدلی و کمک مومنانه فولاد اکسین خوزستان برگزار شد/توزیع ۲٠٠٠ بسته آموزشی و نوشت افزار و کیف در مناطق محروم
کدخبر : 584983

رزمایش همدلی و کمک مومنانه فولاد اکسین خوزستان، با حضور نماینده ولی فقیه در استان، فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان و جمعی از مسئولین استانی و مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره، معاونین و مدیران فولاد اکسین برگزار و ۲ هزار بسته نوشت افزار و کیف ویژه دانش‌آموزان مناطق کم برخوردار توزیع شد.

 مهندس محمدی در رزمایش مهر همدلی و توزیع ۲ هزار بسته آموزشی و نوشت افزار و کیف ویژه مناطق محروم، اظهار کرد: بزرگترین توفیق شرکت فولاد اکسین، خدمت به مردم مناطق محروم است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) بارها بر انجام مسئولیت های اجتماعی و توجه به مناطق محروم تاکید کرده اند، افزود:

با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) می توان دریافت که وظیفه الهی، انسانی و شرعی ما مسئولان است که به مناطق محروم و کم برخوردار توجه ویژه و خاص داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت: امروز شرکت فولاد اکسین خوزستان افتخار دارد، در راستای لبیک به منویات رهبر انقلاب و عمل به مسئولیت های اجتماعی خود، ۲ هزار بسته نوشته افزار شامل کیف مدرسه، دفتر، خودکار، جعبه مداد رنگی و غیره که کلیه آنها از محصولات ساخت داخل که در جهت حمایت از تولید داخلی هستند، میان دانش آموزان مناطق محروم خوزستان توزیع کند.

محمدی تاکید کرد: همانطور که حضرت امام خمینی (ره) فرمودند که خوزستان که دین خودش را به اسلام ادا کرد، مردانه پای نظام و انقلاب ایستاده است، ما نیز تلاش داریم با خدمت به مردم و اجرای مسئولیت های اجتماعی، دین خود را به این استان ادا کنیم.

وی گفت: شرکت فولاد اکسین خوزستان در راستای لبیک به منویات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) و عمل به سئولیت های خود از ابتدای سال تاکنون، اقداماتی چون تولید و تحویل ۲ هزار تن ورق فولادی برای ساخت پل عنافچه، توزیع چهار هزار بسته معیشتی، برپایی موکب و خدمات رسانی به زائران در مرز شلمچه، همکاری در ارائه خدمات درمانی و توزیع داروی رایگان در مناطق محروم وغیره را انجام داده است.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان همچنین گفت: بی شک موفقیت امروز ما و افزایش تولید و سوددهی شرکت فولاد اکسین خوزستان از برکت خدمت به مردم همین استان است. امروز شرکت فولاد اکسین به پشتوانه کارکنان بومی و فرزندان این خاک مقدس، به تولید ۴٠۷ هزار تن در نیمه اول سال ۱۴٠۲ و درآمد ۸۳ هزار میلیارد ریالی رسیده است.

وی در پایان عنوان کرد: در کنار رشد ۳۳ درصدی تولید، سود خالص شرکت نیز ۷۶ درصد رشد کرده است. اینها همه از برکت نظام اسلامی و کار جهادی است.

    حمایت از مظلوم سنت خداوند است

در ادامه نیز نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: سنت خداوند متعال حمایت از مظلوم است و دیدید چگونه فلسطین اشغالی که روزگاری تنها سلاح آن سنگ بود، امروز به لطف خدا بر دشمن پیروز می شود.

حجت الاسلام موسوی فرد بیان کرد: مجموعه مردم، خیرین، سپاه پاسداران، بنیاد مستضعفان، فولاد اکسین خوزستان و سایر صنایع فولادی، در کنار محرومان هستند و همواره نقش حمایتی دارند.

وی عنوان کرد: خداوند متعال کسانی را که کار خیر و نیک انجام می‌دهند دوست مى‌دارد و چقدر خوب است که انسان محبوب خدا باشد.

امام جمعه اهواز تاکید کرد: خدمت به خلق خدا، در فرهنگ قرآن و اهل بیت(ع)، دارای ارزش فراوانی است.

    ضرورت توجه مدیران شرکت های بزرگ به مسئولیت های اجتماعی/هیچ دانش آموزی نباید از تحصیل باز بماند

همچنین فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان بیان کرد: در ایام شروع سال تحصیلی، خیرین و مجموعه های مختلف با همت و تلاش برای کمک به دانش آموزان مناطق محروم و کم برخودار تلاش های خوبی انجام می دهند و اقدام به تهیه کیف، لوازم التحریر و ملزومات تحصیلی می کنند، تامین نیازمندی های تحصیلی دانش آموزان مناطق محروم یکی از اقدامات شایسته و کارهای جهادی در این ایام است.

سردار شاهوارپور ضمن تقدیر از تهیه و توزیع ۲هزار بسته آموزشی و نوشت افزار و کیف میان مناطق محروم، توسط شرکت فولاد اکسین خوزستان، گفت: استمرار خدمت به مناطق محروم ضروری است و امیدوارم با این اقدام خداپسندانه و شایسته مجموعه فولاد اکسین، سطح توانمندی های علمی دانش آموزان منطقه محروم بالاتر برود.

وی همچنین تاکید کرد: همه خیرین، مدیران شرکت ها و همه کسانی که توان دارند، باید تلاش کنند تا هیچ دانش آموز بازمانده از تحصیل نداشته باشیم و شرایط را برای تحصیل آنها فراهم کنیم.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان ادامه داد: اگر دانش آموزی از تحصیل عقب بماند از زندگی نیز عقب می ماند و درس خواندن، تحصیل و آموزش یکی از اصلی ترین مسیرهای خوب زندگی کردن است.

سردار شاهوارپور گفت: توزیع این ۲ هزار بسته نوشت افزار و کیف توسط شرکت فولاد اکسین خوزستان، دل ۲ هزار دانش آموز منطقه محروم را شاد می کند.

گفتنی است، این مراسم با حضور حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده محترم ولی فقیه در خوزستان، سردار شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان، مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران، مدیرکل امور زندان ها، حجت الاسلام میرعلایی فرمانده سپاه ناحیه اهواز، اعضای هیأت مدیره و معاونان شرکت فولاد اکسین خوزستان برگزار شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: