شرکت فولاد هرمزگان

فولاد هرمزگان تندیس و لوح تقدیر رضایتمندی مشتری را دریافت کرد

فولاد هرمزگان تندیس و لوح تقدیر رضایتمندی مشتری را دریافت کرد
کدخبر : 585045

در دهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری، از شرکت فولاد هرمزگان به صورت ویژه تقدیر به عمل آمد و تندیس ویژه و لوح تقدیر به مدیرعامل این شرکت اعطا شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان، دهمین اجلاس سراسری رضایت‌مندی مشتری با رویکرد تجلیل از برندهای مسئولیت‌پذیر و مشتری‌مدار با حضور جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مقامات و مسئولان شرکت‌ها و کارآفرینان فعال حوزه‌های تولیدی و خدماتی کشور در مرکز همایش‌های صدا وسیما، برگزار شد.

هدف از برگزاری این همایش قدردانی و تشکر از مدیران و شرکت‌های مشتری‌مداری است که در طی یک‌سال توانسته‌اند رضایت مشتریان خود را در زمینه‌های مختلفی از جمله خرید محصولات، پشتیبانی و خدمات پس از فروش جلب کنند.

این مراسم با محوریت شناخت و بررسی چالش‌های کسب و کار، انتخاب و اعطای تندیس طلایی رضایت مشتری‌مداری پس از ارزیابی‌های مختلف، افزایش سهم بازار کار با تاکید بر کرامت مشتری، حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و … برگزار می‌شود. لوح و تقدیرنامه‌ای که در این همایش به واحد برتر اعطا می‌شود، باید از بررسی شاخص‌های ۱۷ گانه مختلفی که مهم‌ترین آن‌ها جلب رضایت مشتری است، عبور کند.

در این رابطه، عطاالله معروفخانی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان به خبرنگار روابط عمومی گفت: رضایت مشتری شاخصی برای سنجش این است که مشتری تا چه میزان از کالا و خدمات یا تجربه‌ای که کسب کرده، راضی است. رضایت مشتری نتیجه یک تجربه مثبت است که از تعاملات خوب سازمان با مشتریان حاصل می‌شود. به عبارت دیگر رضایت مشتری همان احساس خوبی است که در نتیجه ارتباط موثر در جهت موفقیت مشتری با کسب و کار سازمان برای مشتری به وجود می‌آید.

وی افزود: افزایش رضایت مشتری یکی از عوامل موثر در ایجاد حس وفاداری آن‌ها به شمار می‌رود و اگر سازمان عامل رضایتمندی را نسنجد، قادر به شناسایی مشتریان ناراضی نخواهد بود و در نتیجه، نمی‌تواند بازخوردهای آن‌ها را تجزیه و تحلیل و آن‌ها را به مشتریان راضی تبدیل کند.

مدیرعامل فولاد هرمزگان تاکید کرد: در فولاد هرمزگان وجود تفکر استراتژیک مسئولانه در قبال مشتریان سرلوحه کار قرار گرفته و واحد فروش و بازاریابی بحث رضایتمندی مشتریان را به طور کامل قبول و درک کرده که نتیجه آن اخذ لوح رضایتمندی مشتریان برای چندمین بار و همچنین در دهمین اجلاس سراسری رضایت‌مندی مشتری است.

لازم به ذکر بوده شرکت فولاد هرمزگان در دهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد تجلیل از برندهای مسئولیت‌پذیر، با انتخاب هیئت داوران اجلاس و با توجه به راهبردهای توسعه‌ای، تاثیرگذاری در تولید ناخالص داخلی و بالا بردن نرخ اشتغال، به عنوان یکی از ۱۰۰ واحد مشتری‌مدار معرفی شد و تندیس و لوح تقدیر اجلاس را دریافت کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: