شرکت ارتباطات سیار ایران

آغاز پویش همکلاسی با قرعه‌کشی ۱۰۰ گوشی ۵G برای دانش‌آموزان و دانشجویان

آغاز پویش همکلاسی با قرعه‌کشی 100 گوشی 5G برای دانش‌آموزان و دانشجویان
کدخبر : 585253

همراه اول با مغتنم شمردن تقارن روز جهانی دانش‌آموز با ایام شروع سال تحصیلی جدید، پویش همکلاسی با قرعه‌کشی 100 گوشی هوشمند 5G برای دانش‌آموزان و دانشجویان را آغاز کرد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، روز جهانی دانش آموز (۱۵ اکتبر) و شروع سال جدید تحصیلی دانشجویان و دانش آموزان، فرصت مغتنمی را برای همراه اول فراهم آورد تا با برگزاری پویش «همکلاسی» ضمن همراهی با جامعه علمی کشور در قالب ارائه سیمکارت های جدید، تخفیف ها و بسته های ویژه، «قرعه کشی بزرگی» را نیز برگزار کند.

 

همراه اول با اشراف بر اهمیت توجه به مقوله مسیر سفر نه مقصد، به دنبال این است با برگزاری پویش بزرگ همکلاسی و ۱۰۰ جایزه گوشی هوشمند ۵G، در خلق بهترین تجربه سفر برای دانش آموزان و دانشجویان در این مسیر علمی سهیم باشد.

 

این پویش پاییزی علاوه بر مخاطب قرار دادن تمامی جویندگان دانش، شرایط ویژه ای را نیز برای مادران به پاس قدردانی از زحمات آنان در ایام تعطیلات تابستان، فراهم آورده تا به این طریق امکان حضورشان در قرعه کشی بزرگ همکلاسی فراهم شود.

 

بنابراین تمامی دانشجویان، دانش آموزان و مادران ایشان تا پایان پاییز ۱۴۰۲ فرصت دارند با خرید سیمکارت‌ دانشجویی، جوانان، دانش آموزی (سیمکارت دائمی نوجوان) یا با فعالسازی بسته های اینترنت و مکالمه ویژه آغاز سال تحصیلی جدید، علاوه بر دریافت هدایای ویژه دیجیتال، در قرعه کشی ۱۰۰ گوشی هوشمند ۵G نیز شرکت کنند.

 

شرایط شرکت در پویش همکلاسی که قرعه کشی بزرگ آن در دی ماه ۱۴۰۲ برگزار می شود، در ادامه و به تفکیک برای هر کدام از جوامع مخاطب آورده شده است.

 

*دانش‌آموزان چطور در قرعه‌کشی همکلاسی شرکت کنند؟

 

دانش آموزان (بازه سنی ۶ تا ۱۸ سال) می توانند با خرید «سیمکارت دائمی نوجوان» یا دریافت رایگان «سیمکارت اعتباری انارستان» در این کمپین شرکت کنند.

 

دانش آموزانی که «سیمکارت دائمی نوجوان» را خریداری می کنند، بسته هدیه ۴۵ گیگابایت اینترنت بومینو، ۴۵۰ دقیقه مکالمه درون شبکه و ۴۵۰ پیامک نیز برای آنان فعال می شود.

 

همچنین ۴۵ گیگابایت ترافیک استفاده از ویدیوهای آموزشی مدرسه مجازی آی نو، تخفیف ۲۰ درصدی خرید آنلاین کتاب کمک آموزشی و کمک درسی از فروشگاه چی بخونم، ۱۰ گیگابایت فضای رایگان سرویس ذخیره سازی ابرهمراهی، عضویت رایگان یک ماهه در باشگاه دیدیمون (پلتفرم تماشای فیلم و انیمیشن) و  تخفیف ۵۰ درصدی خرید دوره های آموزشی از مدرسه آنلاین آلا نیز به آنان تخصیص می یابد.

 

دانش آموزانی هم که راغب به دریافت «سیمکارت اعتباری رایگان انارستان» هستند، بسته هدیه ۶۳ گیگابایت اینترنت ۹ ماهه انارستان، ۵۰۰ تومان شارژ اولیه و ۱۰ گیگابایت فضای رایگان سرویس ذخیره سازی ابرهمراهی را دریافت خواهند کرد.

 

آن دسته از دانش آموزانی هم که در حال حاضر سیمکارت انارستان دارند، می توانند با خرید بسته ترکیبی جذاب این کمپین شامل ۹ گیگ اینترنت ۳ ماهه انارستان، ۹۰ دقیقه مکالمه ۳ ماهه و ۹۰ پیامک، ضمن دریافت بسته ۹ گیگابایت ترافیک استفاده از ویدیوهای آموزشی دروس متوسطه از مدرسه مجازی آی نو، ۱۰ گیگابایت فضای رایگان سرویس ذخیره سازی فایل ابری ابرهمراهی را نیز دریافت کنند و در قرعه کشی همکلاسی شرکت داده شوند.

 

*دانشجویان چطور در قرعه‌کشی همکلاسی شرکت کنند؟

 

دانشجویانی که می خواهند به خانواده ۱۰۰ میلیونی همراه اول ملحق شوند، می توانند «سیمکارت دائمی جوان» اپراتور اول تلفن همراه را با تخفیف ۵۰ درصدی تنها به قیمت ۸۰ هزار تومان خریداری کنند و از بسته ۱۰ گیگابایت اینترنت یک ماهه، ۱۰ گیگابایت اینترنت ۴ ماهه، ۲۰۰ دقیقه مکالمه داخل شبکه و ۲۰ دقیقه مکالمه خارج شبکه بهره مند شوند.

 

اگر دانشجویان درصدد تهیه «سیمکارت اعتباری» هستند، می توانند سیمکارت اعتباری موجود در این پویش (سیمکارت دانشجویی) را تنها به قیمت ۲۰ هزار تومان به همراه ۵۰ گیگابایت اینترنت ۵ ماهه، ۵۰ دقیقه مکالمه داخل شبکه و ۵۰ پیامک خریداری کنند.

 

دانشجویانی هم که «مشترک همراه اول» هستند، دامنه انتخاب وسیع تری برای شرکت در این پویش دارند و می توانند یکی از ۴ بسته اینترنتی جذاب تدارک دیده شده را خریداری کنند تا نام آنها در قرعه کشی بزرگ لحاظ شود.

 

بسته اول به قیمت «۹۹ هزار تومان» است که محتویات آن شامل ۱۵ گیگابایت اینترنت ۳ ماهه، ۱۵ ساعت مکالمه درون شبکه، ۱۵۰ پیامک و ۱۰ گیگابایت فضای رایگان سرویس ذخیره سازی ابرهمراهی می شود.

 

بسته دوم به قیمت «۳۵۰ هزار تومان» عرضه می شود که ۷۵ گیگابایت اینترنت ۳ ماهه و ۱۰ گیگابایت فضای رایگان سرویس ذخیره سازی ابرهمراهی را شامل می شود.

 

بسته سوم در این پویش «۶۶۵ هزار تومان» قیمت خورده و ۱۲۰ گیگابایتاینترنت ۶ ماهه و ۱۰ گیگابایت فضای رایگان سرویس ذخیره سازی ابرهمراهی را در آن گنجانده شده است.

 

بسته چهارم هم که محتویات آن از جنس اینترنت و سرویس های دیجیتال است به قیمت «۸۵۰ هزار تومان» در این پویش عرضه می شود که محتویات آن شامل ۱۱۰ گیگابایت اینترنت ۶ ماهه، ۱۰ گیگابایت فضای رایگان سرویس ذخیره سازی فایل ابری ابرهمراهی، ۱۵۰ هزار تومان تخفیف دریافت خدمات در منزل از طریق اپلیکیشن آچاره و ۱۵۰ هزار تومان تخفیف خرید اندروید باکس از طریق نت باکس می شود.

 

*مادران دانش‌آموزان چطور در قرعه‌کشی همکلاسی شرکت کنند؟

 

همراه اول با در نظر گرفتن اینکه مادران در این ایام سال با راهی کردن بچه ها به مدرسه و دانشگاه، وقت آزاد بیشتری برای خودشان دارند، فرصت شرکت در این پویش را به آنان نیز تعمیم داده است تا بتوانند با استفاده از محتویات این بسته های ویژه در راستای وقت گذاشتن برای خودشان، در قرعه کشی بزرگ همکلاسی نیز شرکت داده شوند.

 

مادران دانش آموزان می توانند با فعالسازی «بسته ویژه مادران» به شرح ۵۰۰ دقیقه مکالمه درون شبکه، ۱۵۰ هزار تومان تخفیف خرید آنلاین از خانومی، ۱۰۰ هزار تومان هدیه اشتراک رایگان مشاهده فیلم و سریال از گپ فیلم، ۱۵۰ تومان تخفیف دریافت خدمات در منزل از طریق اپلیکیشن آچاره و ۱۵۰ هزار تومان تخفیف خرید اندروید باکس از طریق نت باکس در این پویش شرکت کنند. هزینه این بسته ویژه فقط ۵۰ هزارتومان است!

 

اپراتور اول تلفن همراه که در نظر دارد با برگزاری این پویش ضمن دلچسب‌تر کردن تجربه درس خواندن با گوشی جدید، اوقات خوش فراغتی را نیز برای همراهان اصلی دانش آموزان در خانه (مادران) خلق کند، کددستوری «ستاره ۱۰۰۰ ستاره ۶ مربع» و صفحه اختصاصی https://mci.ir/hamkelasi را برای پویش همکلاسی در نظر گرفته است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: