نشست بررسی کتاب «اشتیاق غیرعقلانی» برگزار می‌شود؛

نقش سوگیری‌‌های احساسی در سقوط بازارها

نقش سوگیری‌‌های احساسی در سقوط بازارها
کدخبر : 586228

نشست معرفی و بررسی کتاب «اشتیاق غیرعقلانی» از اولین و مهتمرین کتاب‌های نوشته شده در حوزه اقتصاد رفتاری به قلم شیلر، برنده جایزه نوبل اقتصاد با حضور اساتید دانشگاه و فعالان اقتصادی در خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار می‌شود.

 نویسنده در این کتاب ضمن مطالعه سه بحران بزرگ اقتصادی جهان به بررسی نقش عوامل رفتاری و سوگیری‌های احساسی در سقوط بازارها و تقابل آن با اقتصاد عقلانیت محور می‌پردازد.

در این نشست مصطفی نصراصفهانی مدرس دانشگاه و پژوهشگر اقتصاد رفتاری، عسگر نوربخش عضو هیئت علمی دانشگاه تهران به همراه شهاب موسوی فعال اقتصادی در کنار محمد ندیری مترجم اثر و عضو هیئت علمی دانشگاه تهران به معرفی و بررسی کتاب اشتیاق غیرعقلانی خواهند پرداخت.

پیشگامان اقتصاد و مالی رفتاری، جریان‌های کلاسیک اقتصاد جهان را به چالش کشیدند و مسیر جدیدی را به روی سرمایه‌گذاران خرد و کلان که تحت تاثیر اخبار و هیجانات روانی دستخوش زیان‌های مالی بزرگی می‌شدند قرار داند.

این نشست روز دوشنبه ۸ آبان ساعت ۱۵ در سرای کتاب واقع در خیابان انقلاب، خیابان برادران مظفر جنوبی، پلاک ۱۰۸۰ برگزار می‌شود.

از تمام علاقه‌مندان و اصحاب رسانه حوزه اقتصاد، بازار سرمایه و کتاب دعوت می‌شود در این نشست نقد و بررسی کتاب که توسط انتشارات بورس برگزار می‌شود، شرکت کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: