شرکت فولاد آلیاژی ایران

برگزاری دوره آموزشی مهارت‌های کلامی در تعاملات اجتماعی و امنیت فضای مجازی

برگزاری دوره آموزشی مهارت‌های کلامی در تعاملات اجتماعی و امنیت فضای مجازی
کدخبر : 586355

دوره آموزشی مهارت‌های کلامی در تعاملات اجتماعی و امنیت فضای مجازی در راستای بصیرت افزایی و ارتقاء دانش و آگاهی کارکنان و مدیران شرکت فولاد آلیاژی ایران برگزار شد.

 دوره آموزشی مهارت‌های کلامی در تعاملات اجتماعی و امنیت فضای مجازی با حضور دکتر قدرت اله حر آبادی استاد دانشگاه و مشاور در فضای مجازی و خانواده، مدیران، رؤسا، کارشناسان و سرپرستان واحدهای مختلف شرکت فولاد آلیاژی ایران در محل تالار فرهنگ‌و‌هنر روابط‌عمومی این شرکت برگزار شد.

این دوره آموزشی یک روزه با هدف افزایش مهارت‌های رفتاری و توانمندسازی کارکنان در مواجه با تهدیدها و خطرات فضای مجازی و همچنین تغییر سبک زندگی متناسب با آسیب‌های شغلی و مدیریت افکار و آشنایی با برخی از شگردهای جمع آوری اطلاعات توسط سرویس‌های اطلاعاتی و نحوه مقابله و پیشگیری از وقوع تخلفات امنیتی با هماهنگی وهمکاری مدیرعامل محترم شرکت و همکاری منابع انسانی، آموزش، حراست و روابط‌عمومی برگزار شد.

در این دوره آموزشی که با محوریت شیوه‌های جمع‌آوری اطلاعات، تعریف و اهمیت اطلاعات، مهارت‌های کلامی و جاسوسی تلفنی و نحوه مقابله در روز یکشنبه ۷ آبان برگزار شد، دو گروه از مدیران و رؤسا، کارشناسان و سرپرستان واحدهای مختلف شرکت فولاد آلیاژی ایران حضور داشتند.

تهدیدات فضای مجازی و جایگاه اطلاعات در صنعت از نگاه پیشرفت صنعتی و خرابکاری صنعتی از دیگر محورهای این دورة آموزشی بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: